SuperOffice CRM
vs
infusionsoft CRM

SuperOffice CRM

infusionsoft CRM
Yrityksen koko
Työntekijöiden lukumäärä
Mikroyritykset (1-10) 
Pienet yritykset (11-100) 
Keskisuuret yritykset (101-500) 
Suuryritykset (500+) 
Mikroyritykset (1-10) 
Pienet yritykset (11-100) 
Keskisuuret yritykset (101-500) 
Suuryritykset (500+) 
Alusta
Pilvipalvelu 
Paikan päällä 
Mobiilisovellus 
Pilvipalvelu 
Paikan päällä 
Mobiilisovellus 
Hintatiedot
Ilmainen kokeilu 
Hintamallimoduuli 
Tilauksen hintamalli 
Hintamallin lisenssi 
Ilmainen kokeilu 
Hintamallimoduuli 
Tilauksen hintamalli 
Hintamallin lisenssi 
Tuotteen ominaisuudet CRM
API-integraatio 
Dashboard - Myynnin yleiskatsaus 
Integroidut myyntiprosessit 
Jälleenmyyjä 
Kalenterin integrointi & muistutus 
Koulutus 
Lähetä uutiskirje CRM:stä 
Lead Score 
Liidien luominen verkon kautta 
Luo asiakirjoja ja sopimuksia 
Muistutus 
Myyntiennusteet ja -tiedot 
Myyntiputken hallinta 
Puhelinluettelot 
Sähköinen allekirjoitus 
Sähköpostikampanjat 
Seuraa liidejä 
Soita suoraan CRM:stä 
Sosiaalisen median integrointi 
Tarjouskonfiguraattori/CPQ 
Yhteydenotot/ehdokkaiden käsittely 
API-integraatio 
Dashboard - Myynnin yleiskatsaus 
Integroidut myyntiprosessit 
Jälleenmyyjä 
Kalenterin integrointi & muistutus 
Koulutus 
Lähetä uutiskirje CRM:stä 
Lead Score 
Liidien luominen verkon kautta 
Luo asiakirjoja ja sopimuksia 
Muistutus 
Myyntiennusteet ja -tiedot 
Myyntiputken hallinta 
Puhelinluettelot 
Sähköinen allekirjoitus 
Sähköpostikampanjat 
Seuraa liidejä 
Soita suoraan CRM:stä 
Sosiaalisen median integrointi 
Tarjouskonfiguraattori/CPQ 
Yhteydenotot/ehdokkaiden käsittely 
Arvostelut
Plussat
Kojelaudat ja uudet tekoälyominaisuudet auttavat minua suoraan järjestelmässä. Uusi käyttöliittymä helpottaa työskentelyä.
Olen melko tyytyväinen markkinointimoduuliin ja kykyyn saada kauniita postituksia ja ilmoittautumislomakkeita, jotka voidaan lähettää segmentoituna komiteoiden ja hankkeiden mukaan. Allekirjoittautumislomakkeet ja postituksiin liittyvä automaatio ovat varsin jäsenneltyjä. Järjestelmä tekee myös hyvää työtä kyselyjen kanssa ja esittää tulokset välittömästi kauniissa kaavioissa. Kojelauta ja hakuvaihtoehdot tarjoavat hyvät mahdollisuudet segmentoida ja analysoida kohderyhmiä/segmenttejä. Integrointi Outlookin kanssa on hyvä. Mallit ja luettelot ovat hyvin toimivia ja helposti hallittavia, joten kaikki säännöllisesti käytettävät sähköpostit ja asiakirjat ovat valmiina kaikille käyttäjille.
Valitettavasti tietoa ei vielä ole.
Arvostelut
Miinukset
Järjestelmässä on tapahtunut paljon viime vuoden aikana - monet kohtaamistamme haasteista ovat poistuneet.
Tämä ei ole haitta, mutta kuten kaikkien muidenkin järjestelmien kohdalla, sinun on mietittävä tarkkaan, miten käytät järjestelmää organisaationa, jos haluat hyödyntää toiminnallisuutta mahdollisimman paljon, mutta se vaatii jonkin verran nörttimäisyyttä. Toivon, että kehitys jatkuu vakioratkaisun eikä vain uusien moduulien osalta.
Valitettavasti tietoa ei vielä ole.
SuperOffice CRM
SuperOffice
infusionsoft CRM
Infusionsoft