Miksi yritykselläni pitäisi olla chatbot?
Yksi chatbot (tai chatbot) vastaa asiakkaidesi kysymyksiin paikallasi ja siitä tulee kuin tekoälyllä ohjelmoitu henkilökohtainen avustajasi , tekoäly. Se voi puhua ja keskustella asiakkaidesi kanssa koneoppimisen ansiosta. Myös chatbotteja käytetään nykyään antaa erilaisia neuvoja tai viihdyttää ihmisiä verkossa.
Chatbotit ovat tulossa yhä suositumpia yritysten keskuudessa, jotka haluavat pystyä auttamaan asiakkaitaan kellon ympäri kysymyksissä, jotka vastaanotetaan kirjallisesti tai puheessa. Jotkut voivat myös auttaa esimerkiksi ostaessaan verkosta. Tekoälypohjainen chatbot on älykäs, tehokas ja päätarkoitus on sinulle muulla asiakastuella on oltava aikaa muihin asioihin. Koska chatbot ei koskaan väsy ja voi "työskennellä kellon ympäri" tarkoittaa, että sinä voit yrityksenä tarjota palvelua kaikissa tilanteissa. Koska chatbot ei koskaan väsy, se voi henkilökohtainen kohtelu koetaan paremmaksi chattailurobotilta – hän ei koskaan väsy tai ärsytä asiakkaitaan. Tottakai täällä on myös haittoja. Henkilökohtainen kohtelu tai inhimillinen lämpö katoaa kokonaan, mitä monet asiakkaat saattavat jäädä huomaamatta. Toisaalta on mahdollista ohjelmoi chatbot "hauskemmilla" vastauksilla, jos niin haluat. On chatbot-rakennustyökalu, joka tarjoaa koodittomia chatbotteja niille, jotka etsivät sellaista joustava ja yksinkertainen ratkaisu.
Kun sinä Kun harkitset chatbot-ohjelmiston asentamista, sinun tulee punnita edut ja haitat . Monille hyödyt ovat suuremmat kuin hyödyt, koska yritys näkee sen suurena ajansäästönä osata ohjelmoida robotti, joka pystyy hoitamaan yleisimmät kysymykset.
BusinessWithillä autamme sinua vertailemaan ja valitsemaan chatbotin tyypin sopii yrityksellesi ja toiveihisi. Tutustu älykkääseen vertailupalveluumme ja älä epäröi ottaa meihin yhteyttä suoraan, jos haluat lisäohjeita.
Listattuna 14 eri järjestelmää kategoriassa Chatbot
Boost.ai tarjoaa ohjelmistoaan esimerkiksi pankeille, kunnille, teleoperaattoreille ja vakuutusyhtiöille. Kuten nimestä voi päätellä tämä ohjelma kuuluu älykkäiden kategoriaan. Yrityksen sivulla kerrotaan, että ohjelmassa on kiinnitetty huomiota korkeaan suorityskykyyn ja botin kouluttaminen sekä polkujen rakentaminen on tehty helpoksi visuaalisen editorin avulla eikä tämän ohjelmiston käyttämises...Lisätietoja boost.ai
Maailmanlaajuinen chatbot-ratkaisujen toimittaja. Botsify tarjoaa pilvipohjaisen alustan valmiilla integraatiomoduuleilla, joiden avulla yritys voi vastata nopeasti asiakkaiden kysymyksiin ja ongelmiin heidän sijainnistaan riippumatta.Lisätietoja Botsify
Chatbot.comin avulla pystyt rakentamaan polkuja visuaalisella editorilla ilman koodaustaitoja. Ohjelma toimii selaimessa ja botin saat käyttöösi hyvin nopeasti rekisteröitymällä sivustolle. Tämä ohjelma on hybridi, jonka avulla pystyt tekemään sekä käsikirjoitettuja keskusteluita, että hyödyntämään tekoälyä. Tekoälyä en ole kokeillut suomenkielisten keskusteluiden kanssa. Voit käyttää bottia netti...Lisätietoja Chatbot.com
Chatfuel on alusta, jonka avulla voit rakentaa AI-chatbotteja Facebook Messengerille ja Instagramille. Se ei vaadi koodausta, ja se käyttää vedä ja pudota -käyttöliittymää tehdäkseen siitä lähestyttävän ja helposti mukautettavan. AI-chatbot-alusta on yksi hyödyllisimmistä niille, jotka haluavat ottaa teknologian käyttöön yrityksissään ensimmäistä kertaa sen yksinkertaisuuden vuoksi. Lisätietoja Chatfuel
Suomenkielinen Chatbot palvelee asiakkaitasi kellon ympäri. Luotettava chatbot-ratkaisu suomalaiselta GetJenny Oy:ltä. Käyttöönotto ei vaadi teknistä osaamista. Tarjoamme kahden viikon koekäytön veloituksetta. Getjennyn taustalla on suomalainen yritys ja sillä on myös paljon suomalaisia asiakkaita. Esimerkkejä voit käydä katsomassa Carunan, Finnkinon, Ukko.fi:n, Mehiläisen ja Varman sivuilta. Tämä...Lisätietoja GetJenny
Yhdistämällä live-chatin, videot, chatbotit, tekoälyn ja interaktiivisen verkkosivuston sisällön yhdelle alustalle giosg luo nopean ja personoidun verkkopalvelun, joka tarjoaa täydellisen ja ainutlaatuisen ostokokemuksen asiakkaan tarpeiden mukaan. Giosg haluaa muokata, määritellä uudelleen ja arvioida uudelleen organisaatioiden ja ihmisten välistä vuorovaikutusta digitaalisessa maailmassa.Lisätietoja Giosg
itsAlive on räätälöity chatbot Facebookille ja Messengerille. Chatbotin avulla yritys voi automatisoida asiakastapausten käsittelynsä ja helposti seurata, kuinka hyvin botti toimii alustan mukana tulevan KPI-työkalun ansiosta.Lisätietoja itsAlive
Landbot on pilvipohjainen alusta, jonka avulla yrityksen on helppo luoda chatbot, joka on räätälöity heidän ainutlaatuisiin mieltymyksiinsä. Valmiilla, yrityksen tarpeisiin ja vaatimuksiin mukautettavissa olevilla malleilla toteutus muuttuu käyttäjäystävälliseksi ja tehokkaaksi.Lisätietoja Landbot
Leadoo on chatbot, joka on kehitetty erityisesti markkinointiin ja myyntiin. Yhteyden viestinnän, live-chatin ja käyttäjäystävällisen keskustelun rakentajan avulla yritys voi virtaviivaistaa liiketoimintaprosessejaan. Live Chat toimii saumattomasti sekä tietokoneella, että mobiililaitteilla – molemmille osapuolille. Asiakaspalvelijasi eivät ole enää sidottuna työpöytään Live Chattia varten, vaan ...Lisätietoja Leadoo
LiveChat on yksi markkinoiden suosituimmista live-chat-alustoista. Yksinkertaisten integrointimoduulien, ennakoivan chatin ja yhtenäisen dashboardin ansiosta yritys voi virtaviivaistaa tuki- ja myyntitoimintaansa.Lisätietoja LiveChat
MobileMonkey on chatbot, joka auttaa yritystä tehostamaan asiakaspalveluaan, markkinointiaan ja myyntitukeaan tarjoamalla valmiita järjestelmäintegraatioita tekstiviestien, sosiaalisen median ja yhteyden live-chatiin.Lisätietoja MobileMonkey
Haluatko tehostaa asiakaspalveluasi ja parantaa verkkosivustosi käyttäjäkokemusta? Esittelemme ylpeänä uuden sukupolven ChatGPT-bottimme – älykkään ja monipuolisen avustajan, joka on valmis palvelemaan asiakkaitasi ympäri vuorokauden. Redibotti voidaan opettaa eri tarkoituksiin, jolloi se kykenee auttamaan esimerkiksi asiakaspalvelussa, myynnissä, markkinoinnissa, rekrytoinnissa tai perehdytyksess...Lisätietoja Redibotti
Chatbot on kotisivuillesi asennettava ohjelma, joka auttaa selvittämään loppuasiakkaiden tarpeita sekä ohjaa kävijää kohti ratkaisua. Nopeus, personoitu viestintä ja oikeaan aiheeseen kohdennettu vuorovaikutus ovat keskeisessä asemassa, kun haluat auttaa asiakasta löytämään toivotut asiat sivustoltasi. Chatbotteja voi hyödyntää verkkosivuilla niin asiakaspalvelun tehostamiseen, liidien keräämisee...Lisätietoja Tagomo
Zendesk on yksi maailman suurimmista help desk -järjestelmistä ja tarjoaa täydellisen asiakaspalvelujärjestelmän kaikenkokoisille yrityksille. Ominaisuudet, kuten valmiit vastausmallit, reaaliaikainen chat-toiminto ja itseapuportaali.Lisätietoja Zendesk
Pikaopas
3 syytä, miksi sinulla pitäisi olla chatbot
Chatbottien käyttö on viime vuosina kasvanut räjähdysmäisesti. Monet yritykset takertuvat yksinkertaisuuteen antaa chat-botin ottaa haltuunsa huolehtia asiakkaidensa kysymyksistä. Mutta mitkä ovat chatbotin hankkimisen tärkeimmät edut? BusinessWith luettelee kolme tärkeintä syytä saattaa olla aika hankkia chatbot yrityksellesi.
Aikaa jää muihin asioihin
Asiakastuellesi chatbotin käyttöönotto merkitsee paljon aikaa voi vapautua. Sääntöpohjainen ja tekoälypohjainen chatbot vastaa yleisimmistä kysymyksistä ja voi vastata välittömästi. Ei ole rajoituksia sille, kuinka monta chattia robotilla voi olla voi olla käynnissä samaan aikaan. Kun tekniikka kehittyy nopeasti, chatbot-työkalut muuttuvat yhä älykkäämmäksi – siten yhä vähemmän staattisemmaksi. Chatbotit ovat yhä henkilökohtaisempia ja ymmärtää paremmin yhteyksiä ja pystyy kommunikoimaan kielimuurista huolimatta.
Palvelu ympäri vuorokauden
Henkilökohtainen tapaaminen kaikessa loistossaan - mutta inhimillisen kohtelun myötä joskus tulee myös ärsytystä ja väsymystä. AI-chatbotisi ei koskaan kyllästy asiakkaisiinsa, eikä hänen tarvitse koskaan pitää lounastaukoa tai rikkoa. Se toimii tehokkaasti ja nopeasti kaikkina vuorokauden aikoina. Anna chatbotin vastaa yleisimmistä kysymyksistä, ja muu asiakastuki pystyy käsittelemään niitä monimutkaisempia tapauksia.
Yrityksesi näyttää nykyaikaiselta
Chatbotin käyttäminen yrityksenä osoittaa, että pysyt perässä. Chatbottien suosio kasvaa ja niistä tulee älykkäämpiä. Liity siihen uusinta teknologiaa ja hyppää trendiin myös sinä. Monet asiakkaat ovat samaa mieltä varmuutta siitä, että chatbot on jännittävä. Uskalla kokeilla!
Haluatko tietää enemmän chatboteista ja oletko kiinnostunut chatbot-työkalusta? Vertaa ja valitse eri chatboteista suoraan kanssamme BusinessWithissä . Autamme sinua suodattamaan ja löytämään sinulle parhaiten sopivan ratkaisun.