Vertaile Suomen parhaita työkaluja markkinointianalyysiin

Investoi markkinointianalyysijärjestelmään

Monet johtajat ja johtajat tekevät markkinointipäätökset sen perusteella tunne ja kokemus. Joskus se toimii hyvin, mutta se on ei aina onnistu. Siksi voi olla hyvä sijoittaa työkaluun markkinointia varten.

Digitaalinen maailma tarjoaa meille loistavat mahdollisuudet lisätä dataa, faktoja ja analyyseja yrityksissämme ja projekteissamme tekemiemme valintojen taustalla. Joissakin tapauksissa on tietoa kampanjoiden luomisesta, mutta kaikilla ei ole kyky seurata markkinointiponnisteluja ja oppia edistymisestä ja virheistä. On viisasta kouluttaa henkilökuntaa markkinointianalytiikkaan tai hakea tukea konsultti. Oikeilla markkinointitoimilla yrityksesi voi saavuttaa uusia korkeuksia.

Hyvä alku on työkalu markkinoinnin analysointiin. Voit helposti googlettaa "analyysityökalujen markkinointia" tai pyytää apua meiltä. Me BusinessWithillä olemme erikoistuneet vertailuihin. Käytä palveluamme selvittääksesi, mikä analyysityökalu sopii sinulle sinun.

Näin sinun tulee ajatella markkinointikampanjoita

Listattuna 12 eri järjestelmää kategoriassa Markkinointianalyysi

Automatisoi asiakaspolkusi. Lisää kasvua APSIS Onen avulla. Käyttäjäystävällinen alusta edistyneeseen personointiin intuitiivisilla sähköposti-, verkkosivusto-, tekstiviesti- ja automaatiotyökaluilla.Lisätietoja Apsis One

Salesforce CRM on johtava pilvipohjainen ratkaisu, joka tarjoaa laajan räätälöinnin myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun kaikenkokoisille yrityksille. Se tarjoaa tehokkaita työkaluja liidien hallintaan, myynnin ennustamiseen ja integroituu laajaan valikoimaan kolmannen osapuolen sovelluksia Salesforce AppExchangen kautta. Alusta on suunniteltu keskittämään asiakasvuorovaikutusta, virtaviiv...Lisätietoja Salesforce

CRM-järjestelmä sinulle, joka haluat aloittaa nopeasti ja säätää sitten kasvuvauhtiasi. Hubspot sisältää kaiken markkinoinnin automaatiosta ja liidien luomisesta myyntiautomaatioon kiinteään kuukausihintaan. Lisäksi saat ilmaisen pääsyn Hubspot-tukeen sekä integraation Outlookin ja Gmailin kanssa. Sopii kaikille toimialoille ja voidaan yhdistää muihin järjestelmiisi, kuten ERP, digitaalinen sopimu...Lisätietoja HubSpot CRM

Optimizelyn avulla yritys voi seurata kaikkia verkkosivustojaan yhtenäisellä alustalla, mikä tarjoaa selkeämmän yleiskuvan ja helpomman analyysin yrityksen sähköisestä kaupankäynnistä.Lisätietoja Optimizely

Upsales on Ruotsin nopeimmin kasvava CRM, joka auttaa B2B-yrityksiä. Upsales CRM auttaa B2B-yrityksiä löytämään uusia liidejä, voittamaan lisää liiketoimintaa ja luomaan lisämyyntiä olemassa olevien asiakkaiden kanssa. Lisämyynti on ilmeinen valinta nopeasti kasvaville myyntiorganisaatioille, jotka haluavat täydellisen CRM:n, jonka lisäksi on mahdollista kehittää toimintoja, kuten markkinoinnin au...Lisätietoja Upsales

Automatisoi kamppanjat Campaign Monitorin pilvipohjaisella digitaalisen markkinoinnin ohjelmistoratkaisulla. Hyödynnä valmiita malleja ja vedä ja pudota -toimintoja, jotka tekevät tehokkaiden markkinointikampanjoiden luomisesta käyttäjäystävällistä.Lisätietoja Campaign monitor / CM Commerce

Dripin ratkaisu käyttää dataa ja automaatiota räätälöimään markkinointikokemusta, luomaan mielekkäitä sitoumuksia ja pitkäaikaista uskollisuutta.Lisätietoja Drip

Eloqua on Oraclen markkinointialusta, joka luo personoituja kampanjoita potentiaalisille asiakkaillesi ja tarjoaa suuret mahdollisuudet skaalautumiseen, personointiin ja automatisointiin.Lisätietoja Eloqua

Vastausten saaminen auttaa yritystä laajentamaan asiakaskuntaansa luomalla visuaalisen ja henkilökohtaisen asiakaskokemuksen. Anna Get Answers Marketing Automation Toolin tehdä työ puolestasi, jotta voit keskittyä siihen, mitä osaat parhaiten.Lisätietoja Get response

Yhtenä markkinoiden suosituimmista toimijoista Mailchimp tarjoaa kaikenkokoisille yrityksille pilvipohjaisen ja käyttäjäystävällisen työkalun personoituun ja automatisoituun markkinointiin. Lisätietoja Mailchimp

Rakenna brändi, kasvata tuloja, luo vaikutusvaltaa. Marketo Engage on johtava järjestelmä mahdollisten asiakkaiden ja asiakkaiden hallintaan.Lisätietoja Marketo Engage

Ainutlaatuinen ja tehokas ratkaisu, jonka avulla voit automatisoida markkinointiasi, tehdä parempia päätöksiä selkeällä tiedolla ja parantaa koko asiakaskokemusta. Zoho Billing (aiemmin Zoho Subscriptions) on kokonaisvaltainen laskutusratkaisu, joka palvelee pieniä ja keskisuuria yrityksiä eri toimialoilla, kuten SaaS-aloitusyrityksiä, kuntosaleja, viinikerhoja ja päiväkoteja. Ratkaisu tarjoaa al...Lisätietoja Zoho

Pikaopas

Näin sinun tulee ajatella markkinointikampanjoita

Ammattimaiset markkinoijat kysyvät paljon kysymyksiä. Toimiiko kampanja sinulle? panostaa vain isolla rahalla? Miksi tai miksi ei? Mitä aiot tehdä ensi kerralla eri tavalla? Miten tavoitat kohderyhmäsi? Usein kyse on noin työskentelemään kampanjoiden muunnelmien kanssa. Sinun tulee muokata kuvia, elokuvia, otsikoita ja sisältöä ja testaa erilaisia ​​rajoja kohderyhmille.

Verkkokehitys on nopeaa ja algoritmit ja järjestelmät muuttuvat nopeammin ennen kuin voit sanoa "Business Manager". Harkitse markkinointia laajasti. Kohderyhmäsi ovat taatusti useammassa kuin yhdessä kanavassa.

Ehkä olet jo investoinut voimakkaasti Facebookiin, ehkä joku on antanut sinulle vihjeen käyttää Linkedinia, Instagramia, Mailchimpiä tai mitä tahansa muuta isoa ja olemassa olevia pieniä viestintäkanavia. Oletettavasti olet lyönyt vetoa, eikö niin? paljon, Googlessa.

Riippumatta siitä, mitä kanavia käytät, sinusta tallennetaan suuria määriä tietoa viestintä, tiedot, joita pääset käsiksi yksinkertaisella kirjautumisella ja joitain lyhyitä napin painallus. On erittäin kätevää pystyä analysoimaan nämä tiedot yhdestä järjestelmä: online-markkinoinnin analytiikkatyökalu.

Digitaaliseen analysointiin on monia palveluita, ja se on sinun löydä yrityksellesi sopiva. Kun sitten analysoit tuloksiasi, tee se sinulla on mahdollisuus tehostaa, tarkentaa kampanjoitasi ja johtaa liiketoimintaa vielä onnistuneempi. Kun muutat KPI:täsi ja tavoitteitasi, kuulostaa työkalu auttaa sinua kohti uusia onnistumisia.

Vaikka työkalut ovat erilaisia, sinun tulee asettaa sille tietyt perusvaatimukset valitsemaasi palvelua. Sinun ja henkilöstösi on ymmärrettävä tulokset. Sinun pitäisi pystyä analysoi kaikki kanavasi ja tilaushinnan pitäisi olla samaa mieltä kanssasi budjetti. Voit vapaasti kokeilla työkalua ilmaisen kokeilujakson aikana ennen sinua sinä päätät.

Me BusinessWithissä haluamme, että sinulla on mahdollisuus menestyä. Vertailupalvelumme auttaa sinua löytämään työkalun sinulle sopiva markkinointianalyysi.