
ISL Online
ISL Online
ISL Online - kuvaus
Mikä on ISL Online?
Vuonna 2001 perustettu ISL Online on ammattikäyttöön suunniteltu etätyöpöytäratkaisu, joka on suunniteltu tarjoamaan nopeaa ja tehokasta tukea ja ylläpitoa Windows-, Mac- ja Linux -tietokoneille sekä mobiililaitteille.
Tärkeimmät ominaisuudet
- Näytönjako: Reaaliaikainen näytöjako tehokasta vianmääritystä varten.
- Valvomaton käyttö: Suojattu pääsy etätietokoneisiin ilman käyttäjän läsnäoloa.
- Kertakirjautuminen (SSO): Yksinkertaistettu käyttäjien kirjautuminen.
- Käyttöoikeuksien hallinta: Käyttöoikeuksien valvonta ja hallinnointi.
- Istunnon tallennus: Istuntojen tallennus tarkastus- ja koulutustarkoituksiin.
- Tiedonsiirto: Tiedostojen siirto turvallisesti laitteiden välillä.
- WakeOnLAN ja RDP-reititys: Lisätyökalut etähallintaa varten.
- Moninäyttötuki: Hallitse useita näyttöjä etäistunnon aikana.
- Räätälöinti: Laaja valikoima vaihtoehtoja ohjelmiston mukauttamiseksi yritysidentiteetin mukaisesti.
Tietoturva etusijalla
ISL Online on suunniteltu korkealle turvallisuustasolle, joka takaa tietosuojan ja yksityisyyden. Se tarjoaa päästä päähän -salauksen, kaksitekijätodennuksen, kertakirjautumisen (SSO) ja AES 256-bittisen tietojen salauksen, mikä täyttää etätuen ja -käytön korkeimmat tietoturvastandardit.
Käyttöönotto
ISL Online voidaan ottaa käyttöön joko pilvipalveluna tai tiloissa, mikä tarjoaa joustavuutta organisaation tarpeiden mukaan. Sen ainutlaatuinen lisensointirakenne ei rajoita käyttäjien, asennusten tai tuettujen laitteiden määrää, joten se on skaalautuva ratkaisu kaikenkokoisille yrityksille.
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
1-500+
Mobiilisovellus
Onko mobiilisovellusta?
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?
Koulutus
Miten voit kouluttaa asiakasta?
Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
EN
SV
DA
NO
FI
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?
Maailmanlaajuinen
SE
DK
NO
FI
Testijakso
Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
Kyllä
Ei
Hinta alkaen
Toimittajakohtaiset hinnastot
Alk. €29,90/kuukausi (laskutus vuosittain)
Miksi tehdä yhteistyötä ISL Online kanssa?
Miksi valita ISL Online?
Korkein tietoturva ja yksityisyys: ISL Online käyttää päästä päähän -salausta ja vankkoja tietoturvaprotokollia varmistaakseen, että tietosi ovat aina suojattuja.
Luotettavuus (99,9 % käytettävyys): Todistetun 99,9 %:n käytettävyyden ansiosta ISL Online takaa johdonmukaisen ja luotettavan etäyhteyden ja -tuen.
Helppokäyttöisyys: Intuitiiviseen käyttöön suunniteltu ISL Online yksinkertaistaa etätyöpöydän käyttöä ja tukea, joten sen käyttö on helppoa kaikille.
Miksi valita sinut toimittajaksi?
- Alan paras asiakastuki: Asiantunteva tukitiimimme on käytettävissä sähköpostitse, live-chatissa ja puhelimitse auttaakseen sinua kaikissa tarpeissa. Ei virtuaalisia avustajia.
- Henkilökohtainen lähestysmistapa: Olemme tarpeeksi pieniä kuunnellaksemme ja tarjotaksemme henkilökohtaista palvelua, mutta tarpeeksi suuria saadaksemme asioita tapahtumaan.
- 20 vuotta alalla: Kahden vuosikymmenen kokemuksella ja yksityisomistuksessa ollessamme asetamme asiakkaamme ja työntekijämme etusijalle ilman osakkeenomistajien paineita.
Miten sijoitutte Suomen markkinoille?
- Parasta arvoa rahalle: Tarjoamme huippuluokan etäkäyttötukiohjelmistoja kohtuulliseen hintaan, mikä on poikkeuksellisen edullista kilpailijoihimme verrattuna.
- ISO 27001-sertifioitu ja GDPR:n mukainen: Sitoutumisemme tietoturvaan ja yksityisyyteen näkyy ISO 27001 -sertifioinnissamme ja GDPR-säädösten tiukassa noudattamisessa.
- Luottamus: Teemme kaikkemme jokaisen asiakkaan eteen, pienimmistä yrityksistä suurimpiin yrityksiin, varmistaaksemme vertaansa vailla olevan luottamuksen ja asiakastyytyväisyyden.
Mitä tarpeita ja haasteita ISL Online ratkaisee asiakkaalle?
- Tarjoa turvallista ja nopeaa etätukea asiakkaillesi ja työntekijöillesi
- 90 % teknisistä ongelmista ratkaistaan etänä
- Pääsy etälaitteisiin ja niiden hallinta ilman käyttäjän toimenpiteitä
- Etäjärjestelmien ylläpito mistä tahansa
- Turvallinen pääsy toimiston laitteisiin ja resursseihin kotoa käsin
- Mobiililaitteiden tuki
- Säästää aikaa ja rahaa
Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?
Arvostelut ja arviot - ISL Online
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Bra pris/prestanda-förhållande
Ägare•
Mikroföretag (1-10)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Syyskuu 2024
Mistä pidät eniten?
Enkelt att använda, snabbt, bra pris.
Mistä pidät vähiten?
Finns egentligen inget att inte gilla.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia ISL Online mielestäsi ratkaisee?
Förenklar administreringen av flera klienter i organisationen.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Mycket nöjd
Teknisk support•
Litet företag (11-100)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Syyskuu 2024
Mistä pidät eniten?
Fungerar som det ska och med möjligheter till serverinstallation är en bonus.
Mistä pidät vähiten?
Inga nackdelar jag kommer på just nu.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia ISL Online mielestäsi ratkaisee?
Nödvändigt verktyg för att tillhandahålla support.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Världens bästa programvara för fjärrsupport och fjärraccess
VD och teknisk chef•
Litet företag (11-100)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Syyskuu 2024
Mistä pidät eniten?
ISL Online har stöd för alla tänkbara klinter och supporten är ypperlig.
Mistä pidät vähiten?
Att den inte är gratis :-)
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia ISL Online mielestäsi ratkaisee?
Vi har satt upp systemet för kunder när inget annat fungerar. T.ex i de fall, när vi försökt lösa fjärråtkomst med VPN och det inte tillåts av någon anledning, så har vi alltid lyckats lösa det med ISL Online. Dessutom kommer vi alltid åt våra kunders datorer så att vi kan säkerställa att vi kan leverera vår support. Vi är helt enkelt beroende av att ISL fungerar bra för att vi i vår tur skall kunna göra en bra leverans .
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
ISL Online esiintyy seuraavissa kategorioissa
ISL Online:n tuoteominaisuudet
Remote desktop system
Customizable Branding
Diagnostic Tools / Troubleshooting
File transfer
Mobile access
Multi-Factor Authentication (MFA)
Record a session
Single Sign-On (SSO)
User management
Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?
Tee kuten 15000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.
Tietoa ISL Online:sta

ISL Online on luotettava maailmanlaajuinen turvallisten ja luotettavien etätyöpöytäohjelmistoratkaisujen toimittaja kaikenkokoisille yrityksille. ISL Online perustettiin vuonna 2001, jolloin etätyöpöytäteknologia oli vasta lapsenkengissään, ja se on etätyöpöytäteknologian edelläkävijä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Euroopan sydämessä, ja sillä on toimistot Saksassa, Sloveniassa, Sveitsissä, Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja Yhdysvalloissa. Yhdessä valtuutettujen paikallisten yhteistyökumppaneiden kanssa ISL Online palvelee monipuolista maailmanlaajuista asiakaskuntaa, kuten pankkeja, vakuutusyhtiöitä, sairaaloita, yliopistoja ja suuria yrityksiä, mm. Konica Minolta, Canon, Mitsubishi Chemicals ja Swiss Post.