Requeste - kuvaus
Helpota ja tehosta asiakaspalvelun tehtäviä. Requeste auttaa asiakaspalvelutiimejä vastaamaan tiedusteluihin, hoitamaan reklamaatiot ja hallitsemaan asiakaspalautteet tehokkaasti. Asiakaspalvelussamme kysymyksiisi vastaa Suomessa toimiva ohjelmiston tuki- ja kehitystiimi. Asiakkaidemme toiveet menevät ilman välikäsiä suoraan kehittäjille. Käyttäjillä on mahdollisuus vaikuttaa ohjelmiston kehitykseen.
Kenelle Requeste sopii?
Sopii erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille.
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
1-500
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?
Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
FI
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?
FI
Testijakso
Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
Kyllä
Ei
Tunnetko
Requeste:n?
Aivan kuten sinä haluat tietää muiden ihmisten mielipiteet, muut haluavat tietää mitä sinä ajattelet. Ole hyvä ja jaa mielipiteesi!
Työskenteletkö
tässä yrityksessä?
Lue tietojen päivittämisestä täältä
Requeste esiintyy seuraavissa kategorioissa
Requeste:n tuoteominaisuudet
Asiakaspalvelujärjestelmä
Asian tila
Ensisijainen toiminto
Käsittelyaika
Liput
Livechat
Puhelin
Self-help
Tilastot ja raportit
Vakiovastaus
Älykäs työnjako
Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?
Tee kuten 13000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.