Testaa järjestelmäopasta
Tee kuten 9000+ yritykset, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.
Kuvaus Requeste
Helpota ja tehosta asiakaspalvelun tehtäviä. Requeste auttaa asiakaspalvelutiimejä vastaamaan tiedusteluihin, hoitamaan reklamaatiot ja hallitsemaan asiakaspalautteet tehokkaasti. Asiakaspalvelussamme kysymyksiisi vastaa Suomessa toimiva ohjelmiston tuki- ja kehitystiimi. Asiakkaidemme toiveet menevät ilman välikäsiä suoraan kehittäjille. Käyttäjillä on mahdollisuus vaikuttaa ohjelmiston kehitykseen.
Kenelle Requeste sopii?
Sopii erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille.
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?1-500
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?FI
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?FI
Työskenteletkö tässä yrityksessä?
Lue tietojen päivittämisestä täältäTunnetko Requeste:n?
Aivan kuten sinä haluat tietää muiden ihmisten mielipiteet, muut haluavat tietää mitä sinä ajattelet. Ole hyvä ja jaa mielipiteesi!
Requeste esiintyy seuraavissa kategorioissa
Requeste:n tuoteominaisuudet
Asiakaspalvelujärjestelmä
Asian tila
Ingår
Ensisijainen toiminto
Ingår
Käsittelyaika
Ingår
Liput
Ingår
Livechat
Ingår
Puhelin
Ingår
Self-help
Ingår
Tilastot ja raportit
Ingår
Vakiovastaus
Ingår
Älykäs työnjako
Ingår