Vaihtoehto

Requeste - kuvaus

Helpota ja tehosta asiakaspalvelun tehtäviä. Requeste auttaa asiakaspalvelutiimejä vastaamaan tiedusteluihin, hoitamaan reklamaatiot ja hallitsemaan asiakaspalautteet tehokkaasti. Asiakaspalvelussamme kysymyksiisi vastaa Suomessa toimiva ohjelmiston tuki- ja kehitystiimi. Asiakkaidemme toiveet menevät ilman välikäsiä suoraan kehittäjille. Käyttäjillä on mahdollisuus vaikuttaa ohjelmiston kehitykseen.

Kenelle Requeste sopii?

Sopii erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille.

Yrityksen koko

Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?

1-500

Tuki

Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?

Kieli

Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?

FI

Maantieteellinen alue

Missä me olemme?

FI

Testijakso

Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?

Kyllä

Ei

Tunnetko
Requeste:n?

Aivan kuten sinä haluat tietää muiden ihmisten mielipiteet, muut haluavat tietää mitä sinä ajattelet. Ole hyvä ja jaa mielipiteesi!

Työskenteletkö
tässä yrityksessä?

Lue tietojen päivittämisestä täältä

Requeste esiintyy seuraavissa kategorioissa

Requeste:n tuoteominaisuudet

Asiakaspalvelujärjestelmä

Asian tila

Ensisijainen toiminto

Käsittelyaika

Liput

Livechat

Puhelin

Self-help

Tilastot ja raportit

Vakiovastaus

Älykäs työnjako

Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?

Tee kuten 12000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Yleisimmät vertailut kategoriassa Asiakaspalvelujärjestelmä

Lime CRMRequeste
Sweet SystemsRequeste
SuperOffice ServiceRequeste
TopdeskRequeste