Vertaa Suomen parasta työntekijähaastattelujärjestelmää

Löydä paras työkalusi työntekijöiden haastatteluihin

Säännölliset keskustelut, joissa esimiehet kuuntelevat työntekijöitä ja taltioivat työntekijöiden tunteita, voivat nostaa yrityksen uusiin korkeuksiin. Työntekijätapaamiset edistävät usein positiivista liiketoiminnan kehitystä tavoitteiden yhteensovittamisen ja uusien ideoiden keräämisen kautta. Ne ovat loistava tapa saada työntekijöiden ääni kuuluviin ja jokainen saa tunteen, että hänet nähdään ja kuunnellaan. Parhaan tuloksen saavuttamiseksi on kuitenkin tärkeää käydä keskustelut systemaattisesti ja dokumentoida, mitä sanotaan jokaisessa keskustelussa samalla tavalla riippumatta siitä, kuka keskustelun pitää. Me BusinessWithissä suosittelemme, että panostat työntekijöiden järjestelmään. keskusteluja.

Markkinat tarjoavat useita työntekijöiden haastattelutyökaluja. Sinun on selvitettävä, mitä työkalusta on saatava irti, jotta voit tehdä tietoisen päätöksen. Työntekijöiden haastattelujärjestelmän pitäisi seurata sinua ja työntekijöitäsi useiden, toivottavasti useiden vuosien ajan. Sen pitäisi auttaa sinua määrittämään oikean palkan ja kehittämään sekä yritystäsi että työntekijöitäsi ja seuraamaan koko organisaatiota HR-osastosta johtajiin ja työntekijöihin.

Työntekijöiden puhelujärjestelmä tai palkanlaskentatyökalu on pilvipohjainen. Se luo turvaa kaikille osapuolille, usein kaksivaiheisella todennuksella. Voit vapaasti miettiä järjestelmääsi vastaavien yrityksesi tarpeita: miltä teknologiatottumus näyttää? Millaisia ​​tukitarpeita on olemassa? Kuinka monta työntekijää sinulla on tänään ja kuinka monta odotat olevasi viiden tai kymmenen vuoden kuluttua? Ajattele järjestelmää pitkän aikavälin sijoituksena – se voi auttaa sinua tekemään oikean päätöksen juuri sinua varten.

Kun haluat etsiä sinulle ja toimialallesi parhaan järjestelmän työntekijähaastatteluihin, voit käyttää BusinessWithin kehittämää järjestelmäopasta. Suodata, etsi ja vertaa.

Positiiviset vaikutukset–siksi kannattaa panostaa työntekijöiden haastatteluihin

Pikaopas

Positiiviset vaikutukset–siksi kannattaa panostaa työntekijöiden haastatteluihin

Työntekijähaastattelut ovat yhä tärkeämpiä nykyaikaisissa yrityksissä. Välttämättömän pahan sijaan heidän nähdään usein kehittävän sekä johtoa että työntekijöitä. Kun olet investoinut työntekijähaastattelujärjestelmään, voit olla varma, että sijoitat tulevaisuuteen - strukturoidut haastattelut tuovat monia hyviä vaikutuksia.

  • Ammattimaisesti tehdyt työntekijähaastattelut hyödyttävät työntekijöiden kehittymistä. Työstään nauttiva työntekijä on usein motivoitunut ja paljon tuottavampi kuin tyytymätön työntekijä.
  • Työntekijöiden toiveet ja tunteet taltioidaan jäsennellysti. Johtajalla, jolla on hyvä kontakti työntekijöihin keskustelujen välillä, on usein hyvät mahdollisuudet selviytyä mahdollisista vaikeuksista ja haasteista jäsennellympien työntekijäkeskustelujen kautta, joissa koko tehdään näkyväksi.
  • Työntekijähaastatteluissa on mahdollisuus esittää harkittuja kysymyksiä. Se voi koskea yksinkertaisempia aiheita sekä asioita, joista ei muuten tunnu luontevalta keskustella, kuten hoitaako työntekijä yksityisiä asioita työaikana. Ne ovat myös erinomainen tilaisuus ottaa esille esimerkiksi työn ulkopuolista stressiä, työhön liittyviä asioita. Valmiiden kysymysten avulla on helpompi laittaa nämä asiat pöydälle. Työntekijähaastattelujärjestelmässä työntekijät saavat kysymykset etukäteen ja haastatteluista voidaan etukäteen annettujen vastausten kautta tulla jäsenneltyjä ja tuottavia.
  • Neuvotteluissa syntyvät kehityssuunnitelmat ovat hyvä kasvualusta sekä yksilön että koko organisaation kehitykselle. Niiden ansiosta polku nykytilasta tavoitteeseen tulee näkyväksi ja niin työntekijät kuin esimiehet tietävät, mitä odotetaan. Pilvipohjaisella työntekijähaastattelutyökalulla kehityssuunnitelmien seuraaminen on helppoa ja ne unohtuvat vasta ensi vuoden haastattelussa.

BusinessWith auttaa sinua valitsemaan järjestelmän työntekijöiden haastatteluihin. Tervetuloa vertailemaan kanssamme.

Kuvaus ominaisuuksista

Dokumentaatio

Dokumentoi puhelut suoraan järjestelmään ja pääset myös takaisin arkistoon.

Henkilökohtaiset tavoitteet

Aseta työntekijöille henkilökohtaiset tavoitteet ja sovita ne yhteen organisaation tavoitteiden kanssa yrityksen kehityksen edistämiseksi.

Ilmoittautumiset

Nopea toiminto lyhyempiin tilannekatsauksiin ja jatkuvaan seurantaan työntekijöiden kanssa.

Kehittämissuunnitelmat

Luo suunnitelma kullekin yksilölle ja selvitä, miten he kehittyvät ja miten edistymistä seurataan. Hyvä tapa aloittaa keskustelu yksilöllisestä kehittymisestä.

Muistutukset

Luo muistutuksia, joiden avulla voit seurata, milloin puhelut on määrä soittaa, ja muistuttaa työntekijöitä väärinkäsitysten ja uudelleenvarausten välttämiseksi.

Sähköiset allekirjoitukset

Pääsy asiakirjojen ja sopimusten allekirjoittamiseen verkossa, mikä on kätevä ja paperiton ratkaisu allekirjoituksia varten.

Työkalut palkkoja varten

Auttava käsi, kun on palkkaneuvottelujen ja uusien palkkavaatimusten aika. Pääsy työkaluihin, jotka voivat ehdottaa yksilölle kohtuullista palkkakehitystä.

Valmiit soittomallit

Käytä järjestelmän kehittämiä malleja puheluita ja postituksia varten, jotta säästät aikaa ja saat puheluista parhaan hyödyn irti.