Centuri
vs
Topdesk

Yrityksen koko

Työntekijöiden lukumäärä

Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)
Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)

Alusta

Pilvipalvelu
Paikan päällä
Mobiilisovellus
Pilvipalvelu
Paikan päällä
Mobiilisovellus

Hintatiedot

Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi
Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi

Tuotteen ominaisuudet Asianhallintajärjestelmä

360 näkymä (reaaliaikainen näkymä)
Alatapausten delegointi ja palaute
Asiakaspalvelun hallinta ja tuki
Chat-tuki
Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu
Helpdesk-tapausten hallinta
Integrointi ERP/ CRM:n kanssa
Inventaario
Itsepalveluportaali
Mobiiliystävällinen käyttöliittymä
Mukauta ja mallinna raportteja
Palvelujen hallinta
Poikkeamien hallinta
SLA ja eskalointi
Tapaus- ja vastausmallit
Tietokanta
Tilasto- ja seurantamoduuli
Triggerit
Webhooks & API
360 näkymä (reaaliaikainen näkymä)
Alatapausten delegointi ja palaute
Asiakaspalvelun hallinta ja tuki
Chat-tuki
Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu
Helpdesk-tapausten hallinta
Integrointi ERP/ CRM:n kanssa
Inventaario
Itsepalveluportaali
Mobiiliystävällinen käyttöliittymä
Mukauta ja mallinna raportteja
Palvelujen hallinta
Poikkeamien hallinta
SLA ja eskalointi
Tapaus- ja vastausmallit
Tietokanta
Tilasto- ja seurantamoduuli
Triggerit
Webhooks & API

Arvostelut

Perustuu 10 arvosteluihin

Perustuu 5 arvosteluihin

Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Arvostelut

Plussat

Yksinkertaisuus, selkeys
Arvostamme Centurissa eniten sen skaalautuvuutta. Voimme lisätä/poistaa käyttäjiä tarpeen mukaan. Voimme myös lisätä eri käyttötarkoituksia tarpeen mukaan. Tämä saa meidät tuntemaan olomme mukavaksi, että maksamme siitä, mitä käytämme.
Topdeskin suuri etu on se, että me asiakkaat voimme itse mukauttaa järjestelmää erilaisiin yrityksiin ja tarpeisiin, sillä järjestelmä on suunniteltu niin, että asiakas voi helposti tehdä suuria ja pieniä muutoksia, joiden mukauttamisesta muut toimittajat veloittavat satoja tuhansia kruunuja. Emme istu toimittajan sylissä, joka haluaa tehdä rahaa kaikista muutostarpeistamme, vaan voimme mukauttaa järjestelmää itse ilman lisäkustannuksia. Tapausvirtojen malleja on helppo luoda työprosessiemme pohjalta, mikä tarkoittaa, että saamme hyvin hallintaan sen, mitä, kuka ja miten käsittelemme erilaisia tapauksia.
Erittäin mukautettava järjestelmä, jolla voidaan automatisoida monia virtoja.

Arvostelut

Miinukset

Joitakin perusasioita, kuten henkilökohtainen näkymä, jopa luetut entiset asiakirjat ovat edelleen näkyvissä.
Kaipaamme sitä, että Centuri tarjoaa kirjanpitoa.
Näen enimmäkseen vain etuja, mutta toivon, että Alankomaiden toimittaja laajentaisi näkökulmaansa hieman enemmän, sillä heidän ajattelutapansa on ehkä suunnattu ensisijaisesti yrityksille eikä viranomaisille ja kunnille. Järjestelmän räätälöintimahdollisuudet ovat kuitenkin erittäin suuret, mikä tarkoittaa, että useimmat asiat voidaan mukauttaa niin, että ne toimivat todella hyvin.
Joidenkin liiketoimintavirtojen ratkaiseminen itse on hieman liian monimutkaista, tarvitset konsulttien apua.

Valitettavasti tietoa ei vielä ole.

Centuri

Centuri

Lue lisää Centuri

Topdesk

TOPdesk

Lue lisää Topdesk