EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille
Topdesk-logo

Topdesk

TOPdesk

i
Yleisarvosana perustuu: arvosteluihin & tietoihin perustuvaan toimintaan sivustolla.

Testaa järjestelmäopasta

Tee kuten 9000+ yritykset, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Kuvaus Topdesk

TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto on avain yritysten parempaan asiakaspalveluun. Yhdistämällä helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden alan kokemuksen, ohjelmistomme auttaa organisaatioita hallitsemaan tapahtumia, luomaan tehokkaita työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Asiakkaamme voivat hyödyntää itsepalveluportaalin tarjoamaa itsenäistä toimintaa. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa luottaa TOPdeskin tehokkuuteen ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen.

Kenelle Topdesk sopii?

Sekä pienet, keskisuuret että suuret yritykset hyötyvät ratkaisuista.

Yrityksen koko

Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
11-500+

Mobiilisovellus

Onko mobiilisovellusta?

Tuki

Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?

Koulutus

Miten voit kouluttaa asiakasta?

Kieli

Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
SVEN

Maantieteellinen alue

Missä me olemme?
SEFI

Testijakso

Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
KYLLÄEI

Työskenteletkö tässä yrityksessä?

Lue tietojen päivittämisestä täältä

Arvostelut ja arviot Topdesk

Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?

Kokonaisarvosana

Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Valikoima toimintoja
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Enkelt val för oss

IT-strategSuuri yritysVahvistettu henkilöRuotsiTammikuu 2023

Mistä pidät eniten?

Den stora fördelen med Topdesk är att vi som kund kan anpassa systemet själva mot olika verksamheter och behov då systemet är uppbyggt för att kunden själv användarvänligt och enkelt ska kunna göra större och mindre ändringar som andra leverantörer debiterar hundratusentals kronor för att anpassa. Vi sitter inte i knät på en leverantör som vill tjäna pengar på alla våra förändringsbehov utan vi kan anpassa systemet själva utan extra kostnad. Det är lätt att skapa mallar för ärendeflöden utifrån de processer vi arbetar med vilket gör att vi får bra kontroll på vad, vem och hur när vi hanterar ärenden av olika slag.

Mistä pidät vähiten?

Ser mest bara fördelar men önskar att leverantören i Holland vidgar sitt perspektiv lite mer då man kan ha ett tankesätt som i första hand riktar in sig på företag och inte på myndigheter och kommuner. Dock är anpassningsmöjligheterna väldigt stora i systemet som gör att det mesta går att anpassa på ett sätt som fungerar riktigt bra.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Om man arbetar inom flera verksamheter så är Topdesk överlägset för att anpassa mot olika behov och flöden. Vi upplever att vi har flera system i ett där vi om vi vill har möjlighet att länka samma olika verksamheter om behov finns. Lätt att samarbeta mellan verksamheter men även om man som fristående verksamhet vill hantera sina egna ärenden.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Head of customer support

Head of customer supportKeskisuuri yritysVahvistettu henkilöRuotsiTammikuu 2023

Mistä pidät eniten?

Användarvänligheten

Mistä pidät vähiten?

.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Inga ärenden tappas bort

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Fungerar toppenbra

IT ChefSuuri yritysVahvistettu henkilöRuotsiTammikuu 2023

Mistä pidät eniten?

Löser mina behov genom att komma igång snabbt och sedan anpassa efter behov, enkelheten i anpassningarna och enkelheten i underhåll och uppgradering. (Kör onprem)

Mistä pidät vähiten?

TOPdesk är byggt på moduler, de fungerar lite olika, skulle gärna se att allt var samma modul vilket skulle förenkla användande och rapportering ytterligare.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Informationsflöde till och från serviceavdelningar och kontroll på utrustning och återkommande rutiner och förändringsarbete (Change).

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Anpassningsbart och användarvänligt!

Service & Delivery Manager Pienet yrityksetVahvistettu henkilöRuotsiTammikuu 2023

Mistä pidät eniten?

Helhetsperspektivet. Att man kan bygga sömlösa flöden och relationer.

Mistä pidät vähiten?

Rapportmodulen har vi ägnat minst tid till och den är inte helt självklar i sitt utförande.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Uppföljningar och SLA:er, spårbarheten och kontrollen.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Om du menar allvar med er automatiseringsresa

CIOSuuri yritysVahvistettu henkilöRuotsiTammikuu 2023

Mistä pidät eniten?

Extremt anpassningsbart system som kan automatisera många flöden

Mistä pidät vähiten?

Det är lite för komplext för att själv kunna lösa en del affärsflöden, man behöver hjälp av konsulter

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

workflow automation

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Topdesk:n tuoteominaisuudet

Helpdesk system

Ensisijainen toiminto

Ingår

Integrointituki

Ingår

Lupien hallinta

Ingår

Muistutustoiminto

Ingår

Poikkeamien hallinta

Ingår

Sisäinen tukipalvelu

Ingår

SLA-hallinta

Ingår

Tietopankki

Ingår

Tilastot ja seuranta

Ingår

Vastuualueiden jako

Ingår

Asianhallintajärjestelmä

360 näkymä (reaaliaikainen näkymä)

Ingår

Alatapausten delegointi ja palaute

Ingår

Asiakaspalvelun hallinta ja tuki

Ingår

Chat-tuki

Ingår

Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu

Ingår

Helpdesk-tapausten hallinta

Ingår

Integrointi ERP/ CRM:n kanssa

Ingår

Inventaario

Ingår

Itsepalveluportaali

Ingår

Mobiiliystävällinen käyttöliittymä

Ingår

Mukauta ja mallinna raportteja

Ingår

Palvelujen hallinta

Ingår

Poikkeamien hallinta

Ingår

SLA ja eskalointi

Ingår

Tapaus- ja vastausmallit

Ingår

Tietokanta

Ingår

Tilasto- ja seurantamoduuli

Ingår

Triggerit

Ingår

Webhooks & API

Ingår

Asiakaspalvelujärjestelmä

Asian tila

Ingår

Ensisijainen toiminto

Ingår

Käsittelyaika

Ingår

Liput

Ingår

Livechat

Ingår

Puhelin

Ingår

Self-help

Ingår

Tilastot ja raportit

Ingår

Vakiovastaus

Ingår

Älykäs työnjako

Ingår

Yleisimmät vertailut kategoriassa Asianhallintajärjestelmä