Questback
vs
Surveymonkey

Questback

Surveymonkey
Yrityksen koko
Työntekijöiden lukumäärä
Alusta
Hintatiedot
3000-6000...
-
Tuotteen ominaisuudet Asiakaskysely työkalu
Miksi yritykset valitsevat sinut?
Miksi valita järjestelmäsi?
- Helppoa ja tehokasta: Alusta, joka tarjoaa sinulle korvaamatonta tietoa vaivattomasti.
- Räätälöitävät ratkaisut: Laadi kyselyitä, jotka vastaavat juuri sinun tarpeitasi.
- Reaaliaikainen analyysi: Tee nopeita ja dataperusteisia päätöksiä tulostesi pohjalta.
Miksi valita järjestelmäsi?
Miksi valita sinut toimittajaksi?
- 25 vuoden kokemus: Meillä on pitkä kokemus luotettavien palauteratkaisujen toimittamisesta.
- Räätälöity tuki: Tiimimme on sitoutunut ymmärtämään tarpeesi ja tukemaan sinua.
- Paikallinen läsnäolo: Olemme aina lähellä ja tarjoamme henkilökohtaista palvelua. Suomalaista yhteyshenkilöä, suomalaista tukea ja suomalaisia palautekonsultteja saatavilla tarpeen mukaan.
Miksi valita sinut toimittajaksi?
Miten sijoitat itsesi markkinoilla?
Questback on Pohjoismaiden johtava palautetyökalu – yhdistämme käytön helppouden ja tehokkuuden ainutlaatuisella tavalla. Meidät erottaa muista pitkä kokemuksemme ja kyky toimittaa räätälöityjä ratkaisuja, jotka todella tekevät eron.
Autamme yrityksiä tekemään fiksumpia päätöksiä kuuntelemalla heidän asiakkaitaan ja työntekijöitään – tuloksena yli 1600 asiakasta, joista keskimääräinen asiakkuus kestää 9 vuotta 💪.
Miten sijoitat itsesi markkinoilla?
Mitä tarpeita ja haasteita ratkaiset asiakkaalle?
Questback ratkaisee organisaatioiden suurimmat haasteet, kun tavoitteena on ymmärtää ja parantaa asiakkaiden ja työntekijöiden kokemuksia. Kyselyn tekeminen ja vastausten seuraaminen onnistuu missä tahansa työkalussa – mutta älykäs palautetyökalumme ja osaava tiimimme on tarkoitettu organisaatioille, jotka haluavat tehdä todellisia muutoksia.
Esimerkkejä siitä, mihin Questbackia käytetään:
EX – Työntekijäkokemus
- Henkilöstön vaihtuvuuden vähentäminen
- Tuottavuuden parantaminen
- Sairauspoissaolojen vähentäminen
- Sitoutumisen tason nostaminen
- Johtajuuden kehittäminen
- Henkilöstön valmentaminen parempiin tuloksiin
CX – Asiakaskokemus
- Asiakaspoistuman (churn) vähentäminen
- Lisämyynnin kasvattaminen
- Oikeiden oivallusten pohjalta tehtävät investoinnit
- Uusasiakashankinnan tehostaminen
- Asiakasuskollisuuden vahvistaminen
- Ristiinmyynnin lisääminen
- Onboarding-prosessin parantaminen
Mitä tarpeita ja haasteita ratkaiset asiakkaalle?
Arvostelut
Plussat
Valitettavasti tietoa ei vielä ole.
Arvostelut
Miinukset
Valitettavasti tietoa ei vielä ole.