SuperOffice CRM
vs
Salesforce CPQ och fakturering

SuperOffice CRM

Salesforce CPQ och fakturering
Yrityksen koko
Työntekijöiden lukumäärä
Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)
Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)
Alusta
Pilvipalvelu
Paikan päällä
Mobiilisovellus
Pilvipalvelu
Paikan päällä
Mobiilisovellus
Hintatiedot
Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi
Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi
Tuotteen ominaisuudet CRM
API-integraatio
Calendar integration & reminder
Call directly from CRM
Call lists
Contact/ prospect handling
Create documents & agreements
Dashboard - Myynnin yleiskatsaus
E-mail campaigns
Integroidut myyntiprosessit
Jälleenmyyjä
Koulutus
Lähetä uutiskirje CRM:stä
Lead generation via the web
Lead Score
Myyntiputken hallinta
Reminder
Sähköinen allekirjoitus
Sales forecasts & data
Social media integration
Tarjouskonfiguraattori/CPQ
Track leads
API-integraatio
Calendar integration & reminder
Call directly from CRM
Call lists
Contact/ prospect handling
Create documents & agreements
Dashboard - Myynnin yleiskatsaus
E-mail campaigns
Integroidut myyntiprosessit
Jälleenmyyjä
Koulutus
Lähetä uutiskirje CRM:stä
Lead generation via the web
Lead Score
Myyntiputken hallinta
Reminder
Sähköinen allekirjoitus
Sales forecasts & data
Social media integration
Tarjouskonfiguraattori/CPQ
Track leads
Arvostelut
Plussat
Kojelaudat ja uudet tekoälyominaisuudet auttavat minua suoraan järjestelmässä. Uusi käyttöliittymä helpottaa työskentelyä.
Olen melko tyytyväinen markkinointimoduuliin ja kykyyn saada kauniita postituksia ja ilmoittautumislomakkeita, jotka voidaan lähettää segmentoituna komiteoiden ja hankkeiden mukaan. Allekirjoittautumislomakkeet ja postituksiin liittyvä automaatio ovat varsin jäsenneltyjä. Järjestelmä tekee myös hyvää työtä kyselyjen kanssa ja esittää tulokset välittömästi kauniissa kaavioissa. Kojelauta ja hakuvaihtoehdot tarjoavat hyvät mahdollisuudet segmentoida ja analysoida kohderyhmiä/segmenttejä. Integrointi Outlookin kanssa on hyvä. Mallit ja luettelot ovat hyvin toimivia ja helposti hallittavia, joten kaikki säännöllisesti käytettävät sähköpostit ja asiakirjat ovat valmiina kaikille käyttäjille.
Valitettavasti tietoa ei vielä ole.
Arvostelut
Miinukset
Järjestelmässä on tapahtunut paljon viime vuoden aikana - monet kohtaamistamme haasteista ovat poistuneet.
Tämä ei ole haitta, mutta kuten kaikkien muidenkin järjestelmien kohdalla, sinun on mietittävä tarkkaan, miten käytät järjestelmää organisaationa, jos haluat hyödyntää toiminnallisuutta mahdollisimman paljon, mutta se vaatii jonkin verran nörttimäisyyttä. Toivon, että kehitys jatkuu vakioratkaisun eikä vain uusien moduulien osalta.
Valitettavasti tietoa ei vielä ole.
SuperOffice CRM
SuperOffice
Salesforce CPQ och fakturering
Salesforce