SugarCRM
vs
Cirrus

Yrityksen koko

Työntekijöiden lukumäärä

Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)
Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)

Alusta

Pilvipalvelu
Paikan päällä
Mobiilisovellus
Pilvipalvelu
Paikan päällä
Mobiilisovellus

Hintatiedot

Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi
Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi

Tuotteen ominaisuudet CRM

API-integraatio
Dashboard - Myynnin yleiskatsaus
Integroidut myyntiprosessit
Jälleenmyyjä

Exsitec

Kalenterin integrointi & muistutus
Koulutus
Lähetä uutiskirje CRM:stä
Lead Score
Liidien luominen verkon kautta
Luo asiakirjoja ja sopimuksia
Muistutus
Myyntiennusteet ja -tiedot
Myyntiputken hallinta
Puhelinluettelot
Sähköinen allekirjoitus
Sähköpostikampanjat
Seuraa liidejä
Soita suoraan CRM:stä
Sosiaalisen median integrointi
Tarjouskonfiguraattori/CPQ
Yhteydenotot/ehdokkaiden käsittely
API-integraatio
Dashboard - Myynnin yleiskatsaus
Integroidut myyntiprosessit
Jälleenmyyjä

Kalenterin integrointi & muistutus
Koulutus
Lähetä uutiskirje CRM:stä
Lead Score
Liidien luominen verkon kautta
Luo asiakirjoja ja sopimuksia
Muistutus
Myyntiennusteet ja -tiedot
Myyntiputken hallinta
Puhelinluettelot
Sähköinen allekirjoitus
Sähköpostikampanjat
Seuraa liidejä
Soita suoraan CRM:stä
Sosiaalisen median integrointi
Tarjouskonfiguraattori/CPQ
Yhteydenotot/ehdokkaiden käsittely

Arvostelut

Perustuu 13 arvosteluihin

Perustuu 2 arvosteluihin

Helppokäyttöisyys
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Helppokäyttöisyys
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Arvostelut

Plussat

Siirtyminen Sugar Selliin ja vielä enemmän Sugar Serveen on mahdollistanut sen, että olemme voineet muuttaa CRM:n käyttötapamme täysin. Nyt meillä on tietokanta, josta voimme vetää raportteja ja jakaa prosesseja. Serve yhdessä CJP:n ja BPM:n kanssa mahdollistaa strategisen prosessin, jossa on automatisoituja vaiheita, joita on noudatettava, jotta päästään seuraavaan vaiheeseen. Tämä tarkoittaa sitä, että tärkeitä vaiheita ei jätetä väliin. Käyttäjän kannalta se on myös virtaviivaista ja käyttäjäystävällistä. Hyvin tehty!
Helppo käyttää. Navigointi on erittäin helppoa. Käyttöliittymä on mukava. Tuki on loistava. Pidän heidän Dashboardistaan.
Sujuva ja älykäs järjestelmä, jossa on monia hyviä ominaisuuksia myynnin ylläpitämiseksi ja joka antaa meille rakennetta ja järjestystä.
On helppo seurata kaikkia liidit ja missä vaiheessa kukin lead on.

Arvostelut

Miinukset

Dynaamisissa raporteissa tarvitaan enemmän vaihtoehtoja kuvaajille. Kaipaan myös yksityiskohtaisia vuosikohtaisia raportteja.
Jotkin liitännäiset eivät toimi kovin hyvin. Etenkin kolmannen osapuolen liitännäiset. Aloituskustannukset ovat melko korkeat. Se ei ole kovin muokattavissa, mutta toisaalta siinä on paljon ominaisuuksia. Joskus se voi hieman viivästyä ja latautuminen kestää. Tuki on joskus hidasta, mutta he yrittävät silti ratkaista ongelmat.
Toivon vain, että he lisäisivät jatkuvasti uusia ominaisuuksia
Suodatus voi joskus olla hieman tylppä.

SugarCRM

SugarCRM

Lue lisää SugarCRM

Cirrus

Care of CRM

Lue lisää Cirrus