SuperOffice CRM
vs
SugarCRM

SuperOffice CRM

SugarCRM
Yrityksen koko
Työntekijöiden lukumäärä
Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)
Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)
Alusta
Pilvipalvelu
Paikan päällä
Mobiilisovellus
Pilvipalvelu
Paikan päällä
Mobiilisovellus
Hintatiedot
Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi
Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi
Tuotteen ominaisuudet CRM
API-integraatio
Calendar integration & reminder
Call directly from CRM
Call lists
Contact/ prospect handling
Create documents & agreements
Dashboard - Myynnin yleiskatsaus
E-mail campaigns
Integroidut myyntiprosessit
Jälleenmyyjä
Koulutus
Lähetä uutiskirje CRM:stä
Lead generation via the web
Lead Score
Myyntiputken hallinta
Reminder
Sähköinen allekirjoitus
Sales forecasts & data
Social media integration
Tarjouskonfiguraattori/CPQ
Track leads
API-integraatio
Calendar integration & reminder
Call directly from CRM
Call lists
Contact/ prospect handling
Create documents & agreements
Dashboard - Myynnin yleiskatsaus
E-mail campaigns
Integroidut myyntiprosessit
Jälleenmyyjä
Exsitec
Koulutus
Lähetä uutiskirje CRM:stä
Lead generation via the web
Lead Score
Myyntiputken hallinta
Reminder
Sähköinen allekirjoitus
Sales forecasts & data
Social media integration
Tarjouskonfiguraattori/CPQ
Track leads
Tuotteen ominaisuudet Myynnin tukijärjestelmä
Asiakirjojen ja sopimusten laatiminen
Dashboard
Kalenteri-integraatio ja muistutukset
Myyntiennusteet
Myyntiputken hallinta
Sähköpostikampanjat
Tilastot ja raportit
Yhteydenotot ja prospektien käsittely
Asiakirjojen ja sopimusten laatiminen
Dashboard
Kalenteri-integraatio ja muistutukset
Myyntiennusteet
Myyntiputken hallinta
Sähköpostikampanjat
Tilastot ja raportit
Yhteydenotot ja prospektien käsittely
Arvostelut
Perustuu 40 arvosteluihin
Perustuu 13 arvosteluihin
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Arvostelut
Plussat
Kojelaudat ja uudet tekoälyominaisuudet auttavat minua suoraan järjestelmässä. Uusi käyttöliittymä helpottaa työskentelyä.
Olen melko tyytyväinen markkinointimoduuliin ja kykyyn saada kauniita postituksia ja ilmoittautumislomakkeita, jotka voidaan lähettää segmentoituna komiteoiden ja hankkeiden mukaan. Allekirjoittautumislomakkeet ja postituksiin liittyvä automaatio ovat varsin jäsenneltyjä. Järjestelmä tekee myös hyvää työtä kyselyjen kanssa ja esittää tulokset välittömästi kauniissa kaavioissa. Kojelauta ja hakuvaihtoehdot tarjoavat hyvät mahdollisuudet segmentoida ja analysoida kohderyhmiä/segmenttejä. Integrointi Outlookin kanssa on hyvä. Mallit ja luettelot ovat hyvin toimivia ja helposti hallittavia, joten kaikki säännöllisesti käytettävät sähköpostit ja asiakirjat ovat valmiina kaikille käyttäjille.
Siirtyminen Sugar Selliin ja vielä enemmän Sugar Serveen on mahdollistanut sen, että olemme voineet muuttaa CRM:n käyttötapamme täysin. Nyt meillä on tietokanta, josta voimme vetää raportteja ja jakaa prosesseja. Serve yhdessä CJP:n ja BPM:n kanssa mahdollistaa strategisen prosessin, jossa on automatisoituja vaiheita, joita on noudatettava, jotta päästään seuraavaan vaiheeseen. Tämä tarkoittaa sitä, että tärkeitä vaiheita ei jätetä väliin. Käyttäjän kannalta se on myös virtaviivaista ja käyttäjäystävällistä. Hyvin tehty!
Helppo käyttää. Navigointi on erittäin helppoa. Käyttöliittymä on mukava. Tuki on loistava. Pidän heidän Dashboardistaan.
Arvostelut
Miinukset
Järjestelmässä on tapahtunut paljon viime vuoden aikana - monet kohtaamistamme haasteista ovat poistuneet.
Tämä ei ole haitta, mutta kuten kaikkien muidenkin järjestelmien kohdalla, sinun on mietittävä tarkkaan, miten käytät järjestelmää organisaationa, jos haluat hyödyntää toiminnallisuutta mahdollisimman paljon, mutta se vaatii jonkin verran nörttimäisyyttä. Toivon, että kehitys jatkuu vakioratkaisun eikä vain uusien moduulien osalta.
Dynaamisissa raporteissa tarvitaan enemmän vaihtoehtoja kuvaajille. Kaipaan myös yksityiskohtaisia vuosikohtaisia raportteja.
Jotkin liitännäiset eivät toimi kovin hyvin. Etenkin kolmannen osapuolen liitännäiset. Aloituskustannukset ovat melko korkeat. Se ei ole kovin muokattavissa, mutta toisaalta siinä on paljon ominaisuuksia. Joskus se voi hieman viivästyä ja latautuminen kestää. Tuki on joskus hidasta, mutta he yrittävät silti ratkaista ongelmat.