Miten aloitan sähköpostimarkkinoinnin?
Sähköpostimarkkinointiin sijoittaminen on erittäin tehokasta tapa ylläpitää ja vahvistaa suhdetta asiakkaisiisi. Jotta kaikki toimisi toimivat mahdollisimman optimaalisesti, jotta sinun Vastaanottaja lukee automaattiset uutiskirjeet, sinun kannattaa laittaa niitä aikaa todella markkinoida ja lähettää sähköposteja, joissa on lukijan kaltaista sisältöä tuntuu, että se hyötyy. Mutta miten aloitat sähköpostimarkkinoinnin? ja mitä ajatella?
Ensimmäinen asia, joka sinun tulee ottaa huomioon, on, että asiakkaidesi on oltava kunnossa vastaanottaessaan tällainen postitus. Heidän on täytynyt suostua ja suostua vastaavasti GDPR-laki. Voit saada suostumuksen mm. lähetä sähköpostia osoitteesta asiakasklubi, jossa todetaan, että asiakas jäsenyytensä kautta itse kerhoon saavat tarjoukset ja uutiskirjeet sähköpostitse. Tunnet tämän turvassa jälleen verkko-ostoksilta, koska sinun on usein rastitettava (tai pikemminkin niin "valittu"), että haluat vastaanottaa sähköpostiviestejä asiakkaalta. Kun saat omasi suostumus - voit aloittaa sähköpostimarkkinoinnin. Helpoin tapa sitten lähettää ja mitata erilaisten sähköpostien vaikutusta saat työkalun postitusten seuraamiseen, luetteloiden luomiseen ja suodattamiseen. BusinessWith auttaa vertailemaan ja valitsemaan parhaan sähköpostityökalun ja markkinoiden sähköpostimarkkinointialustoista. Aloita työkalujen vertailu ja lue arvosteluja eri toimittajista juuri nyt - suoraan kanssamme!
Pikaopas
Aiheeseen liittyvät luokat Sähköpostimarkkinointi
Asiakaskysely työkaluCPQCRMCustomer Success systemEtsintätyökalutLainaustyökaluLead generation-tyokaluMarkkinoinnin automaatioMarkkinoinnin työkalutMyynnin tukijärjestelmäSähköpostimarkkinointiListattuna 16 eri järjestelmää kategoriassa Sähköpostimarkkinointi
Pikaopas
Mihin sähköpostityökaluun minun pitäisi sijoittaa?
Sähköpostimarkkinointi on erittäin suosittu tapa luoda ja ylläpitää suhdetta asiakkaisiinsa. Samalla lähetät tiedot, joista asiakas voi hyötyä, markkinoit yritystäsi ja vahvistaa tultasi. Voit lähettää automaattisia uutiskirjeitä ja laboratoriota ja ottaa kehyksen sisältö ei ole vain hauskaa - sen vaikutus on helppo mitata esimerkiksi avattujen sähköpostien lukumäärän ja voit suodattaa ja lajitella sähköpostit asiakastyypin mukaan. Markkinoimalla itseäsi ja tuotteitasi kautta sähköpostilla, voit myös kerätä arvokasta tietoa asiakkaistasi – niin selvittää, mikä sisältö ne laukaisee, mikä helpottaa sitä räätälöidä uusia kampanjoita ja postituksia.
Mutta pitäisikö sinun istua Word-asiakirjaan kirjoitettujen luetteloiden kanssa? Voi ei! Nykyään markkinoilla on useita todella älykkäitä sähköpostityökaluja, jotka auttavat sinua ravissa. Valitse sähköpostityökalu tai sähköpostimarkkinointialusta joka sopii tarpeisiisi ja yritykseesi. Oletko pienempi yritys? ilmaisia työkaluja (usein jopa tietylle tasolle tai lähetettyjen sähköpostien määrään asti), jotka voisi olla hyvä aloittaa testaamalla vähän. Haluatko pääsyn vieläkin älykkäämpiä toimintoja tai mukauta niin, että postitus on helpompi hallita käsin graafisen profiilisi kanssa, on muita työkaluja. Aloita lukeminen, vertaa ja valitse sitten työkalusi täältä BusinessWithsissä vertailupalvelu. Onnea sähköpostimarkkinointiin!