EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille
Onedesk-logo

Onedesk

Onedesk

i
Yleisarvosana perustuu: arvosteluihin & tietoihin perustuvaan toimintaan sivustolla.

Testaa järjestelmäopasta

Tee kuten 9000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Kuvaus Onedesk

OneDesk-ohjelmisto tarjoaa ainutlaatuisen ratkaisun yhdistämällä käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Sinun ei tarvitse enää hankkia erillisiä ohjelmistoja, integroida niitä keskenään tai vaihtaa niiden välillä. OneDesk tarjoaa tehokkaan ratkaisun, joka mahdollistaa työryhmäsi tukemisen asiakkaita sekä työskentelyn projektien parissa samassa paikassa. Sovellus on suunniteltu erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille sekä suuryritysten osastoille, ja se on suosittu erityisesti projektipäälliköiden, asiakaspalvelun, IT-osaston, asiantuntijapalvelujen ja muiden käytössä. OneDesk erottuu helppokäyttöisyydellään, monipuolisuudellaan ja erinomaisella konfiguroitavuudellaan, mahdollistaen sekä palvelupyyntöjen että tehtävien työnkulun tehokkaan hallinnan.

Kenelle Onedesk sopii?

Sekä pienet, keskisuuret että suuret yritykset hyötyvät ratkaisuista.

Yrityksen koko

Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
1-500+

Mobiilisovellus

Onko mobiilisovellusta?

Tuki

Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?

Kieli

Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
SVDANOFIEN

Maantieteellinen alue

Missä me olemme?
Maailmanlaajuinen

Työskenteletkö tässä yrityksessä?

Lue tietojen päivittämisestä täältä

Tunnetko Onedesk:n?

Aivan kuten sinä haluat tietää muiden ihmisten mielipiteet, muut haluavat tietää mitä sinä ajattelet. Ole hyvä ja jaa mielipiteesi!

Onedesk esiintyy seuraavissa kategorioissa

Onedesk:n tuoteominaisuudet

Helpdesk system

Automatisoitu tapausten hallinta

Ingår

Dashboard ja live-seuranta

Ingår

Ensisijainen toiminto

Ingår

Integrointituki

Ingår

Muistutustoiminto

Ingår

Sisäinen tukipalvelu

Ingår

Tietopankki

Ingår

Tilastot ja seuranta

Ingår

Vastuualueiden jako

Ingår

Asiakaspalvelujärjestelmä

Ensisijainen toiminto

Ingår

Käsittelyaika

Ingår

Liput

Ingår

Livechat

Ingår

Puhelin

Ingår

Self-help

Ingår

Tilastot ja raportit

Ingår

Tunneanalyysi

Ingår

Vakiovastaus

Ingår

Yleisimmät vertailut kategoriassa Asiakaspalvelujärjestelmä