Sweet Systems vs LiveAgent
Sweet Systems
Sweet Systems ABLiveAgent
Quality Unit LLYrityksen koko
- Mikroyritykset (1-10):
- Pienyritykset (11-100):
- Keskisuuret yritykset (101-500):
- Suuri yritys (500+):
- Mikroyritykset (1-10):
- Pienyritykset (11-100):
- Keskisuuret yritykset (101-500):
- Suuri yritys (500+):
Alusta
- Pilvipalvelu:Tiedot tallennetaan verkkoon ja niitä hallinnoi yleensä kolmas osapuoli
- Paikan päällä:Tiedot tallennetaan omistajan tiloihin/laitteistoihin ja ovat ostajan omistuksessa
- Mobiilisovellus:
- Pilvipalvelu:Tiedot tallennetaan verkkoon ja niitä hallinnoi yleensä kolmas osapuoli
- Paikan päällä:Tiedot tallennetaan omistajan tiloihin/laitteistoihin ja ovat ostajan omistuksessa
- Mobiilisovellus:
Hintatiedot
- Ilmainen kokeilu:
- Hinta alkaen:-
- Hintamallimoduuli:Mahdollisuus lisätä/poistaa eri järjestelmämoduuleja tarpeen mukaan
- Tilauksen hintamalli:Myydään erilaisina tilauspaketteina, joista voit valita itse.
- Hintamallin lisenssi:Vuosittainen/kuukausittainen lisenssimaksu järjestelmän käyttöoikeudesta
- Ilmainen kokeilu:
- Hinta alkaen:-
- Hintamallimoduuli:Mahdollisuus lisätä/poistaa eri järjestelmämoduuleja tarpeen mukaan
- Tilauksen hintamalli:Myydään erilaisina tilauspaketteina, joista voit valita itse.
- Hintamallin lisenssi:Vuosittainen/kuukausittainen lisenssimaksu järjestelmän käyttöoikeudesta
Tuotteen ominaisuudet Asiakaspalvelujärjestelmä
- Asian tila:Sisältää
- Ensisijainen toiminto:Sisältää
- Käsittelyaika:Sisältää
- Liput:Sisältää
- Livechat:Voidaan lisätä
- Puhelin:
- Self-help:Sisältää
- Tilastot ja raportit:Sisältää
- Tunneanalyysi:
- Vakiovastaus:Sisältää
- Älykäs työnjako:Sisältää
- Asian tila:Sisältää
- Ensisijainen toiminto:Sisältää
- Käsittelyaika:Sisältää
- Liput:Sisältää
- Livechat:Sisältää
- Puhelin:Sisältää
- Self-help:Sisältää
- Tilastot ja raportit:Sisältää
- Tunneanalyysi:
- Vakiovastaus:Sisältää
- Älykäs työnjako:Sisältää
Tuotteen ominaisuudet Helpdesk system
- Automatisoitu tapausten hallinta:Sisältää
- Dashboard ja live-seuranta:Sisältää
- Ensisijainen toiminto:Sisältää
- Integrointituki:Sisältää
- Lupien hallinta:Sisältää
- Muistutustoiminto:Sisältää
- Poikkeamien hallinta:
- Sisäinen tukipalvelu:Sisältää
- SLA-hallinta:Sisältää
- Tietopankki:Sisältää
- Tilastot ja seuranta:Sisältää
- Ulkoinen HelpDesk:Sisältää
- Vastuualueiden jako:
- Automatisoitu tapausten hallinta:Sisältää
- Dashboard ja live-seuranta:Sisältää
- Ensisijainen toiminto:Sisältää
- Integrointituki:Sisältää
- Lupien hallinta:Sisältää
- Muistutustoiminto:Sisältää
- Poikkeamien hallinta:
- Sisäinen tukipalvelu:Sisältää
- SLA-hallinta:Sisältää
- Tietopankki:Sisältää
- Tilastot ja seuranta:Sisältää
- Ulkoinen HelpDesk:Sisältää
- Vastuualueiden jako:Sisältää
Arvostelut
Kokonaisarvosana
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Valikoima toimintoja
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Plussat
Jag har nyligen börjat använda Sweet Systems för vårt företags CRM-behov, och jag kan helhjärtat säga att det har revolutionerat vårt sätt att hantera kundrelationer. Deras användarvänliga gränssnitt har gjort det enkelt för vårt team att spåra, analysera och hantera kundinteraktioner på ett effektivt sätt.
Väldigt användarvänligt och smidigt. Känns modernt och enkelt att integrera med till andra system. Stort plus är Form Designer där vi själva kan skapa och redigera våra digitala formulär. Uppskattar dessutom support och personalen på Sweet väldigt mycket som alltid är tillmötesgående, snabba och hjälpsamma.
Miinukset
Projektet kräver engagemang och att hela organisationen följer med systembytet. Upplärningen kräver att den interna organisationen medverkar.
Kan inte komma på någonting
Valitettavasti ei vielä arvosteluja.