Miksi minun pitäisi käyttää digitaalisia lomakkeita?
Digitaaliset lomakkeet, verkkokyselyt tai e-lomakkeet ovat erittäin hyödyllinen tapa kerätä tietoa. Lomaketta käyttävän henkilön on helppo täyttää vastauksensa tai tietonsa ja samalla vähentää sen henkilön tai henkilöiden hallintoa, jotka sitten hoitavat lomakkeiden käsittelyn. Sekä lomakkeiden että lomakkeiden digitalisointi sopii sekä yrityksille että viranomaisille ja vähentää radikaalisti paperidokumentaatiota. Iso plussa on, että digitaaliset lomakkeet lisäävät palvelua niille, joiden on annettava tietoja. Lisäksi se on turvallinen, suojattu ja useimmiten pilvipohjainen. BusinessWith listaa erilaisia digitaalisia lomakkeita, jotka ovat saatavilla Suomen markkinoilla nykyään. Täällä voit helposti vertaa eri lomakkeita ja niiden tarjoamia toimintoja, jotta voit valita organisaatiollesi tai yrityksellesi parhaiten sopivan.
Mitä ominaisuuksia digitaalisilla lomakkeilla on?
Digitaaliset lomakkeet tai sähköiset lomakkeet keräävät tietoa, jonka voit halutessasi siirtää ja integroida muihin järjestelmiin. Tietojen kerääminen PDF- tai XML-tiedostoon on hyvin yleistä. GDPR on tärkeä nykyään, ja siksi useimpien digitaalisten muotojen kannalta on välttämätöntä varmistaa, että tietojen käsittely on turvallista, mikä on myös odotettavissa oleva ominaisuus tai etu. Myös sähköinen allekirjoitus esimerkiksi pankkitunnuksella on monien muotojen tarjoama asia. Digitaalista lomaketta voidaan käyttää myös perehtymiseen.
Mutta mikä sopii yrityksellesi parhaiten? Ja mitkä ominaisuudet ovat sinulle tärkeitä? Millainen käyttäjä- tai asiakaskokemuksen tulisi olla, jotta voit tuntea olosi tyytyväiseksi? Voit vapaasti vertailla eri toimittajia keskenään löytääksesi sinulle parhaiten sopivan digitaalisen lomakkeen. BusinessWith listaa Suomen yleisimmät ja parhaat digitaaliset lomakkeet tänään – tervetuloa aloittamaan vertailut kanssamme.
Pikaopas
Listattuna 10 eri järjestelmää kategoriassa Digitaaliset lomakkeet
Pikaopas
Lisää digitaalisen lomakkeen etuja
Yksi myönteinen asia digitaalisissa lomakkeissa tai verkkokyselyissä, kuten useimmissa paperista Internetiin tai pilveen siirtyvissä asioissa, on se, että voit käyttää niitä missä tahansa, milloin tahansa. Se lisää siis saavutettavuutta, vaikka ei pidä unohtaa, että kaikkein vanhin ikäryhmä saattaa tarvita apua erilaisten digitaalisten palvelujen ymmärtämiseen ja käyttöön. Esimerkiksi digitaalisten lomakkeiden ideana on, että sinun pitäisi päästä käsiksi kaikkialle, missä käytät laitetta ja missä olet, ja että sen pitäisi vähentää sekä manuaalista että paperillista hallinnointia. Yksi asia on kuitenkin pohdittava, mikä kohderyhmä sinulla on - voivatko he tarvita apua lomakkeiden käytön ymmärtämisessä? Sinulle, joka tarjoat digitaalisia lomakkeita, etuna on myös se, että vastausten hallinta ja erilaisten sääntöjen asettaminen vastausten vahvistamiselle on helpompaa. Utelias? Voit vapaasti aloittaa digitaalisten lomakkeiden vertailun kanssamme BusinessWithissä ja valita sitten sinulle parhaiten sopivan.
Kuvaus ominaisuuksista
API-integraatio
Asiakirjamallit
Joustavat lomakkeet
Luo lomakkeita
Sähköiset allekirjoitukset
Tilastot ja analyysi
Vahvista pankin tunnuslukusovelluksella.