
SuperOffice Service
SuperOffice
SuperOffice Service - kuvaus
Kenelle SuperOffice Service sopii?
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
11-500+
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?
Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
SV
DA
NO
FI
EN
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?
SE
NO
DK
FI
Maailmanlaajuinen
Testijakso
Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
Kyllä
Ei
Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?
Arvostelut ja arviot - SuperOffice Service
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Järjestelmän omistaja•
Pienyritys (11-100)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Maaliskuu 2023
Mistä pidät eniten?
Antaa hyvän yleiskuvan kaikista saapuvista tapauksista. Käyttäjien on helppo työskennellä.
Mistä pidät vähiten?
-
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia SuperOffice Service mielestäsi ratkaisee?
Meillä ei ollut Exceliä ja sähköpostia tapausten hallintaan, vaan nyt meillä on kojelautoja, joilla varmistamme, ettemme jätä yhtään tapausta huomaamatta.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Myyntipäällikkö•
Pienyritys (11-100)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Maaliskuu 2023
Mistä pidät eniten?
Yksinkertainen tapausten hallinta, joka luo hyvän jäljitettävyyden. Helppo tehdä yhteistyötä muiden yrityksen jäsenten kanssa jakamalla tehtävä.
Mistä pidät vähiten?
Hieman lukittu toiminnallisuus (toistaiseksi).
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia SuperOffice Service mielestäsi ratkaisee?
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Markkinointipäällikkö•
Pienyritys (11-100)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Maaliskuu 2023
Mistä pidät eniten?
Superoffice on CRM-järjestelmä, joka koetaan hyvin lähellä käyttäjää. On selvää, että järjestelmä rakennetaan ja sitä kehitetään edelleen todellisten käyttäjien arjen ja tarpeiden pohjalta. Yhteyshenkilömme SO:ssa vastaavat hyvin tarpeisiimme. On helppo saada apua kysymyksiin, ja meidät pidetään ajan tasalla nykyisten ja uusien ominaisuuksien kehitystyöstä (olemme nähneet kehityssuunnitelman ja tiedämme, että tulossa on monia uusia ominaisuuksia ja parannuksia, joita odotamme innolla). Meillä on paljon parempi yleiskuva asiakkaistamme ja heidän kiinnostuksenkohteistaan, ja meillä on selkeämpi näkemys siitä, miten asiakassuhteiden kanssa kannattaa toimia. Asianhallintaosio on uskomattoman hyödyllinen ja erittäin käyttäjäystävällinen. Kun voimme helposti luokitella saapuvat ulkoiset ja sisäiset tapaukset ja asettaa ne tärkeysjärjestykseen, olemme saaneet aikaan paljon sujuvamman ja nopeamman työskentelytavan sekä eri osastojen sisällä että niiden välillä. Henkilökohtainen suosikkiominaisuus on tapausten kommentointitoiminto.
Mistä pidät vähiten?
Haluaisin, että pieni vapaa tekstihaku olisi laajempi. Yhteyshenkilömme SO:ssa otti palautteeni vastaan kiinnostuneena ja sitoutuneena, odotan innolla jatkokehitystä.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia SuperOffice Service mielestäsi ratkaisee?
SO on antanut meille paljon paremman yleiskuvan useimmilla aloilla, jopa sellaisilla aloilla, jotka luulimme aiemmin hallitsevamme hyvin. Tiedämme, missä vaiheessa asiakassuhdeprosessia asiakkaat ovat, ja voimme toimia sen mukaisesti. Meillä on myös paljon parempi yleiskuva tapauksista.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Työskenteletkö
tässä yrityksessä?
Lue tietojen päivittämisestä täältä
SuperOffice Service esiintyy seuraavissa kategorioissa
SuperOffice Service:n tuoteominaisuudet
Helpdesk system
Automatisoitu tapausten hallinta
Dashboard ja live-seuranta
Ensisijainen toiminto
Integrointituki
Lupien hallinta
Muistutustoiminto
Poikkeamien hallinta
Sisäinen tukipalvelu
SLA-hallinta
Tietopankki
Tilastot ja seuranta
Ulkoinen HelpDesk
Vastuualueiden jako
Asianhallintajärjestelmä
360 näkymä (reaaliaikainen näkymä)
Alatapausten delegointi ja palaute
Asiakaspalvelun hallinta ja tuki
Chat-tuki
Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu
Helpdesk-tapausten hallinta
Integrointi ERP/ CRM:n kanssa
Inventaario
Itsepalveluportaali
Mobiiliystävällinen käyttöliittymä
Mukauta ja mallinna raportteja
Palvelujen hallinta
Poikkeamien hallinta
SLA ja eskalointi
Tapaus- ja vastausmallit
Tietokanta
Tilasto- ja seurantamoduuli
Triggerit
Webhooks & API
Asiakaspalvelujärjestelmä
Asian tila
Ensisijainen toiminto
Käsittelyaika
Liput
Livechat
Puhelin
Self-help
Tilastot ja raportit
Tunneanalyysi
Vakiovastaus
Älykäs työnjako
Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?
Tee kuten 15000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.