Vaihtoehto

SuperOffice Service - kuvaus

SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice Service auttaa sinua seuraamaan ja vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin tehokkaasti riippumatta siitä, onko tiedustelu puhelimitse, sähköpostitse, chatissa, verkkolomakkeilla tai sosiaalisessa mediassa. Automaattiset tiedustelut oikealle kategorialle, oikealle työntekijälle määrätyllä aikavälillä ja tapauksen automaattisella edelleenlähetyksellä organisaatiossa. Chat-toiminnon avulla voit kommunikoida useiden asiakkaiden kanssa samanaikaisesti, mikä tarkoittaa vähemmän tapauksia asiakaspalvelujonossa ja lyhyempiä odotusaikoja asiakkaille.

Kenelle SuperOffice Service sopii?

Sopii kaikenkokoisille yrityksille.

Yrityksen koko

Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?

11-500+

Tuki

Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?

Kieli

Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?

SV

DA

NO

FI

EN

Maantieteellinen alue

Missä me olemme?

SE

NO

DK

FI

Maailmanlaajuinen

Testijakso

Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?

Kyllä

Ei

Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?

Arvostelut ja arviot - SuperOffice Service

Helppokäyttöisyys

Yhteistyö toimittajan kanssa

Tuki ja palvelu

Toimintojen valikoima

Räätälöinti ja joustavuus

Integrointi

Vastinetta rahalle

Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Järjestelmän omistaja

Pienyritys (11-100)

Vahvistettu henkilö

Ruotsi

Maaliskuu 2023

Mistä pidät eniten?

Antaa hyvän yleiskuvan kaikista saapuvista tapauksista. Käyttäjien on helppo työskennellä.

Mistä pidät vähiten?

-

Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia SuperOffice Service mielestäsi ratkaisee?

Meillä ei ollut Exceliä ja sähköpostia tapausten hallintaan, vaan nyt meillä on kojelautoja, joilla varmistamme, ettemme jätä yhtään tapausta huomaamatta.

Helppokäyttöisyys

Yhteistyö toimittajan kanssa

Tuki ja palvelu

Toimintojen valikoima

Räätälöinti ja joustavuus

Integrointi

Vastinetta rahalle

Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Myyntipäällikkö

Pienyritys (11-100)

Vahvistettu henkilö

Ruotsi

Maaliskuu 2023

Mistä pidät eniten?

Yksinkertainen tapausten hallinta, joka luo hyvän jäljitettävyyden. Helppo tehdä yhteistyötä muiden yrityksen jäsenten kanssa jakamalla tehtävä.

Mistä pidät vähiten?

Hieman lukittu toiminnallisuus (toistaiseksi).

Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia SuperOffice Service mielestäsi ratkaisee?

Helppokäyttöisyys

Yhteistyö toimittajan kanssa

Tuki ja palvelu

Toimintojen valikoima

Räätälöinti ja joustavuus

Integrointi

Vastinetta rahalle

Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Markkinointipäällikkö

Pienyritys (11-100)

Vahvistettu henkilö

Ruotsi

Maaliskuu 2023

Mistä pidät eniten?

Superoffice on CRM-järjestelmä, joka koetaan hyvin lähellä käyttäjää. On selvää, että järjestelmä rakennetaan ja sitä kehitetään edelleen todellisten käyttäjien arjen ja tarpeiden pohjalta. Yhteyshenkilömme SO:ssa vastaavat hyvin tarpeisiimme. On helppo saada apua kysymyksiin, ja meidät pidetään ajan tasalla nykyisten ja uusien ominaisuuksien kehitystyöstä (olemme nähneet kehityssuunnitelman ja tiedämme, että tulossa on monia uusia ominaisuuksia ja parannuksia, joita odotamme innolla). Meillä on paljon parempi yleiskuva asiakkaistamme ja heidän kiinnostuksenkohteistaan, ja meillä on selkeämpi näkemys siitä, miten asiakassuhteiden kanssa kannattaa toimia. Asianhallintaosio on uskomattoman hyödyllinen ja erittäin käyttäjäystävällinen. Kun voimme helposti luokitella saapuvat ulkoiset ja sisäiset tapaukset ja asettaa ne tärkeysjärjestykseen, olemme saaneet aikaan paljon sujuvamman ja nopeamman työskentelytavan sekä eri osastojen sisällä että niiden välillä. Henkilökohtainen suosikkiominaisuus on tapausten kommentointitoiminto.

Mistä pidät vähiten?

Haluaisin, että pieni vapaa tekstihaku olisi laajempi. Yhteyshenkilömme SO:ssa otti palautteeni vastaan kiinnostuneena ja sitoutuneena, odotan innolla jatkokehitystä.

Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia SuperOffice Service mielestäsi ratkaisee?

SO on antanut meille paljon paremman yleiskuvan useimmilla aloilla, jopa sellaisilla aloilla, jotka luulimme aiemmin hallitsevamme hyvin. Tiedämme, missä vaiheessa asiakassuhdeprosessia asiakkaat ovat, ja voimme toimia sen mukaisesti. Meillä on myös paljon parempi yleiskuva tapauksista.

Helppokäyttöisyys

Yhteistyö toimittajan kanssa

Tuki ja palvelu

Toimintojen valikoima

Räätälöinti ja joustavuus

Integrointi

Vastinetta rahalle

Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Työskenteletkö
tässä yrityksessä?

Lue tietojen päivittämisestä täältä

SuperOffice Service esiintyy seuraavissa kategorioissa

SuperOffice Service:n tuoteominaisuudet

Helpdesk system

Automatisoitu tapausten hallinta

Dashboard ja live-seuranta

Ensisijainen toiminto

Integrointituki

Lupien hallinta

Muistutustoiminto

Poikkeamien hallinta

Sisäinen tukipalvelu

SLA-hallinta

Tietopankki

Tilastot ja seuranta

Ulkoinen HelpDesk

Vastuualueiden jako

Asianhallintajärjestelmä

360 näkymä (reaaliaikainen näkymä)

Alatapausten delegointi ja palaute

Asiakaspalvelun hallinta ja tuki

Chat-tuki

Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu

Helpdesk-tapausten hallinta

Integrointi ERP/ CRM:n kanssa

Inventaario

Itsepalveluportaali

Mobiiliystävällinen käyttöliittymä

Mukauta ja mallinna raportteja

Palvelujen hallinta

Poikkeamien hallinta

SLA ja eskalointi

Tapaus- ja vastausmallit

Tietokanta

Tilasto- ja seurantamoduuli

Triggerit

Webhooks & API

Asiakaspalvelujärjestelmä

Asian tila

Ensisijainen toiminto

Käsittelyaika

Liput

Livechat

Puhelin

Self-help

Tilastot ja raportit

Tunneanalyysi

Vakiovastaus

Älykäs työnjako

Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?

Tee kuten 15000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Yleisimmät vertailut kategoriassa Asianhallintajärjestelmä

Lime CRMSuperOffice Service
Sweet SystemsSuperOffice Service
TopdeskSuperOffice Service
FreshdeskSuperOffice Service