Topdesk - kuvaus
Kenelle Topdesk sopii?
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
11-500+
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?
Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
SV
EN
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?
SE
FI
Testijakso
Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
Kyllä
Ei
Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?
Arvostelut ja arviot - Topdesk
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Asiakaspalvelupäällikkö•
Keskisuuri yritys (101-500)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Tammikuu 2023
Mistä pidät eniten?
Helppokäyttöisyys
Mistä pidät vähiten?
.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia TOPdesk mielestäsi ratkaisee?
Tapauksia ei menetetä
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
IT-strategi•
Suuri yritys (500+)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Tammikuu 2023
Mistä pidät eniten?
Topdeskin suuri etu on se, että me asiakkaat voimme itse mukauttaa järjestelmää erilaisiin yrityksiin ja tarpeisiin, sillä järjestelmä on suunniteltu niin, että asiakas voi helposti tehdä suuria ja pieniä muutoksia, joiden mukauttamisesta muut toimittajat veloittavat satoja tuhansia kruunuja. Emme istu toimittajan sylissä, joka haluaa tehdä rahaa kaikista muutostarpeistamme, vaan voimme mukauttaa järjestelmää itse ilman lisäkustannuksia. Tapausvirtojen malleja on helppo luoda työprosessiemme pohjalta, mikä tarkoittaa, että saamme hyvin hallintaan sen, mitä, kuka ja miten käsittelemme erilaisia tapauksia.
Mistä pidät vähiten?
Näen enimmäkseen vain etuja, mutta toivon, että Alankomaiden toimittaja laajentaisi näkökulmaansa hieman enemmän, sillä heidän ajattelutapansa on ehkä suunnattu ensisijaisesti yrityksille eikä viranomaisille ja kunnille. Järjestelmän räätälöintimahdollisuudet ovat kuitenkin erittäin suuret, mikä tarkoittaa, että useimmat asiat voidaan mukauttaa niin, että ne toimivat todella hyvin.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia TOPdesk mielestäsi ratkaisee?
"Jos työskentelet useissa eri organisaatioissa, Topdesk on ylivoimainen, koska se mukautuu erilaisiin tarpeisiin ja virtauksiin. Meistä tuntuu, että meillä on useita järjestelmiä yhdessä, jossa meillä on halutessamme mahdollisuus yhdistää samat eri toiminnot tarvittaessa. Helppo tehdä yhteistyötä organisaatioiden välillä, mutta myös jos itsenäisenä organisaationa haluaa hallita omia tapauksiaan.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
CIO•
Suuri yritys (500+)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Joulukuu 2022
Mistä pidät eniten?
Erittäin mukautettava järjestelmä, jolla voidaan automatisoida monia virtoja.
Mistä pidät vähiten?
Joidenkin liiketoimintavirtojen ratkaiseminen itse on hieman liian monimutkaista, tarvitset konsulttien apua.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia TOPdesk mielestäsi ratkaisee?
työnkulun automatisointi
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Työskenteletkö
tässä yrityksessä?
Lue tietojen päivittämisestä täältä
Topdesk esiintyy seuraavissa kategorioissa
Topdesk:n tuoteominaisuudet
Helpdesk system
Ensisijainen toiminto
Integrointituki
Lupien hallinta
Muistutustoiminto
Poikkeamien hallinta
Sisäinen tukipalvelu
SLA-hallinta
Tietopankki
Tilastot ja seuranta
Vastuualueiden jako
Asianhallintajärjestelmä
360 näkymä (reaaliaikainen näkymä)
Alatapausten delegointi ja palaute
Asiakaspalvelun hallinta ja tuki
Chat-tuki
Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu
Helpdesk-tapausten hallinta
Integrointi ERP/ CRM:n kanssa
Inventaario
Itsepalveluportaali
Mobiiliystävällinen käyttöliittymä
Mukauta ja mallinna raportteja
Palvelujen hallinta
Poikkeamien hallinta
SLA ja eskalointi
Tapaus- ja vastausmallit
Tietokanta
Tilasto- ja seurantamoduuli
Triggerit
Webhooks & API
Asiakaspalvelujärjestelmä
Asian tila
Ensisijainen toiminto
Käsittelyaika
Liput
Livechat
Puhelin
Self-help
Tilastot ja raportit
Vakiovastaus
Älykäs työnjako
Kiinteistöjärjestelmä
API
Asianhallinta
Sopimuksen hallinnointi
Tilastot ja raportit
Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?
Tee kuten 15000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.