Miksi minulla pitäisi olla asiakaskyselytyökalu?
Asiakaskyselyiden avulla voit yrityksenä tai organisaationa parantaa palveluitasi ja tuotteitasi, mikä puolestaan helpottaa olemassa olevien asiakkaiden säilyttämistä. Kyse on asiakaskokemuksen mittaamisesta (CX). Investoimalla asiakaskyselyjen työkaluun kokonaisuus rakentuu entistä jäsenneltymmäksi ja saamiasi vastauksia on helpompi analysoida. Ajatuksena on, että kyselylomakkeiden tai kyselyjen avulla sinun pitäisi pystyä näkemään, mitä voit tehdä paremmin ja missä se on voinut rikkoutua kokonaan. Asiakaskyselyt ovat myös odotusten mittari – saat selville, mitä asiakkaasi odottavat sinulta. Eri yrityksille sopivat kuitenkin erilaiset työkalut. BusinessWithissä luetellaan, mitkä työkalut ovat saatavilla Ruotsin markkinoilla tänään, jotta löydät helpommin parhaan työkalun asiakaskyselyihisi.
Mikä asiakaskyselytyökalu minun pitäisi valita?
Asiakaskyselyillä pyritään mittaamaan asiakastyytyväisyyttä (NPS, Net Promoter -myymälä) tai asiakaskokemusta (CX) tuotteiden ja palveluiden parantamiseksi. Nykyään asiakaskyselyyn on olemassa useita erilaisia työkaluja. Useimmat pilvipohjaiset tai verkkopohjaiset, koska ajatuksena on, että käyttäjäystävällisyyden tulisi olla korkea. Miten aiot saada asiakkaasi todella vastaamaan kyselyyn tai kyselyyn? No, antamalla heille työkalu, jota on helppo ja kätevä käyttää. Mutta helppokäyttöisyys ei lopu tähän. Voit vapaasti vertailla eri työkaluja nähdäksesi, että työkalu on myös helppokäyttöinen. Mitä työkalun pitäisi tehdä sinulle? Mitä haluat mitata? Tervetuloa vertailemaan eri työkaluja asiakaskyselyihin suoraan kanssamme BusinessWithissä.
Pikaopas
Listattuna 13 eri järjestelmää kategoriassa Asiakaskysely työkalu
Pikaopas
Vinkkejä asiakastyytyväisyyden mittaamiseen työkalulla
Asiakastyytyväisyyttä tai asiakasuskollisuutta mitataan yleensä laatumittauksella, kuten NPS (Net Promoter Score). Itse asiassa rohkeus mitata asiakastyytyväisyyttä voi antaa sinulle paljon viitteitä siitä, kuinka voit parantaa tuotteitasi tai palveluitasi. Koska kuinka paljon tyytymättömät asiakkaat maksavat? Ja oletko miettinyt, mitä tyytymätön asiakas voi sanoa sinusta, mikä vähentää mahdollisuutta saada uusia, potentiaalisia asiakkaita? Hyvä asiakas taas on tärkeä lähettiläs yrityksellesi.
Ennen kuin aloitat asiakastyytyväisyyden mittaamisen, sinun tulee keksiä tarkoitus ja suunnitella, mitä aiot tehdä asiakkailta saamillasi vastauksilla tai palautteella. Miten tai milloin asiakaskokemuksessa kannattaa lähettää asiakaskysely? Mitä saamasi palautteelle pitäisi tehdä? Ilman käsitystä siitä, mitä aiot tehdä vastauksilla, on vaikea parantaa. Miten tuloksia tulisi analysoida ja miten itse parannus- tai muutosprosessin tulisi tapahtua?
Käytä aikaa asiakaskyselyjen työkalujen vertailuun ennen järjestelmän tai työkalun valitsemista. BusinessWith auttaa sinua matkan varrella – luettelemme suosituimmat asiakkaiden tutkimustyökalut, jotka ovat saatavilla tänään. Tervetuloa aloittamaan vertailu heti, jotta voit valita yrityksellesi parhaan asiakaskyselytyökalun.
Kuvaus ominaisuuksista
API
Automaattiset muistutukset
Joustava design
Monikieliset kyselyt
Raportit ja analyysit
Suositteluindeksi (NPS)
Useita jakelukanavia
Valmiit mallit