Mikä asiakirjatukijärjestelmä minun pitäisi valita?
Yrittäjänä kaikkien sääntöjen ja lakien seuraaminen on sekä aikaa vievää että vaikeaa. Työntekijöiden saaminen ja kaikki siihen liittyvät työympäristövastuut ja -velvollisuudet on haaste – niin suuren henkilöstöosaston kanssa kuin ilmankin. Virheitä on helppo tehdä parhaista aikomuksista huolimatta. Me BusinessWith suosittelee sinua investoimaan asiakirjatukijärjestelmään. Ulkopuolisen ammattiosaamisen, valmiiden sopimuspohjien, asiakirjojen ja tekstien avulla on helpompi tehdä oikein ja menestyä. Joissakin tapauksissa se on yhtä helppoa kuin ostaa lisenssi ja kirjautua tuen ja mallien maailmaan sekä suurille yrityksille että suurille yrityksille.
Kuinka valitsen asiakirjat?
Aina ei ole selvää, mikä asiakirja tai sopimus sopii parhaiten tiettyyn tilanteeseen. Usein on otettava huomioon useita lakinäkökohtia. Asiakirjatukijärjestelmän avulla saat tukea asiakirjojen valinnassa eri mallien huolellisen luokittelun kautta.
Aloitat analysoimalla tarpeitasi ja siirryt sitten eteenpäin ja etsit eri asiakirjoja. Usein löytyy malleja sekä yritykselle että yritykselle ja kaikesta tarvittavasta käsittelystä verojen, osakkeiden ja muiden asioiden sekä rahoituksen, kiinteistöjen, perheoikeuden ja muiden asioiden suhteen. Tietysti tietokantaan sisältyy IT- ja tietosuojaasiakirjoja sekä kiinteistö- ja myyntipohjia.
Dokumentointiin ja asiantuntijatukeen sijoittaminen kannattaa usein. Me BusinessWithissä tarjoamme vertailupalvelun asiakirjatukijärjestelmille. Onnea valinnallesi!
Pikaopas
Listattuna 5 eri järjestelmää kategoriassa Asiakirjan tukijärjestelmä
Precisely on digitaalinen sopimusalusta, joka automatisoi sopimusten hallinnan ja auttaa minimoimaan rutiinitehtävät. Preciselyn alustan ansiosta saat jopa 25 kertaa nopeamman käsittelyajan ja voit luoda sopimuksen yli 10 kertaa nopeammin. Alustamme auttaa sinua lisäämään hallintaa, vähentämään kustannuksia ja vapauttamaan lukemattomia tunteja hallinnollista työtä – kaikki yhdessä, käyttäjäystäväl...Lisätietoja Precisely
PandaDoc-asiakirjanhallintajärjestelmän avulla yritys voi helposti hallita ja luoda dokumentaatiota käyttäjäystävällisellä alustalla. Toiminnot, kuten valmiit mallit, API-integraatio ja korkea suojaustaso.Lisätietoja PandaDoc
Bynder pyrkii yksinkertaistamaan yrityksen dokumenttien hallintaa kokoamalla kaiken digitaalisen helppokäyttöiselle alustalle kaikille yrityksen digitaalisille tiedostoille.Lisätietoja Bynder
Helppokäyttöinen järjestelmä, joka auttaa yritystä keräämään ja jäsentämään digitaalisia dokumenttejaan yhteiselle dokumentinhallinta-alustalle. Toiminnot, kuten mobiilisovellus, valmiit mallit ja raportit.Lisätietoja LogicalDOC
XaitPorter on joustava alusta, joka mahdollistaa dokumenttien rinnakkaishallinnan, mikä parantaa yrityksen prosessien tehokkuutta ja lopulta parempia tuloksia.Lisätietoja XaitPorter
Pikaopas
Miten teen oikein GDPR:n ja asiakirjatuen suhteen?
Siitä lähtien, kun GDPR eli yleinen tietosuoja-asetus otettiin käyttöön vuonna 2018, se on ollut päänsärky monille yrityksille ja organisaatioille. GDPR mainitaan usein tekijänä ja haasteena. Monille on suhteellisen helppo ymmärtää, mitä GDPR on, lyhyesti sanottuna säädös, joka määrittää, miten yritys voi käsitellä henkilötietoja. Säännösten noudattaminen ei kuitenkaan aina ole yhtä helppoa, sillä GDPR:ään liittyvät kysymykset voivat olla varsin monimutkaisia ja käytäntö puuttuu vielä joillakin alueilla.
Asiakirjan tukijärjestelmä voi tukea työskentelyä tietosuojan ja GDPR:n kanssa. Joissakin tapauksissa on valinnaisia paketteja, kuten tietosuojapalvelupaketteja, jotka sopivat täydellisesti niille teistä, jotka haluavat lakimiesten ja tietosuojavastaavien tukea työssään.
Me BusinessWith autamme sinua vertailemaan ja löytämään parhaan työkalun asiakirjatukijärjestelmiin juuri sinulle.
Kuvaus ominaisuuksista
Asiakirjamallit
Asiakirjojen hallinta
Edistyneet hakutoiminnot
Ilmoitukset
Integroitavissa
Reseptien lukeminen
Seuraa ja jäljitä muutoksia
Versioiden hallinta