CRM-järjestelmä ja myyntituki
CRM-järjestelmän tarkoitus on toimia myynnin tukena yritykselle. Kaikki sammuu pystyä hallitsemaan myyntiprosessia yhtä tehokkaasti kuin mahdollista. CRM-järjestelmä eli asiakassuhteiden hallintajärjestelmä auttaa sinua pitääksesi olemassa olevat asiakkaat, mutta sitä käytetään myös uusien asiakkaiden löytämiseen, seurata myyntiä ja hallita eri myyntitilejä. Kaikki hankittavaksi hallita mitä myyt, kenelle ja miten myydä entistä enemmän tuotteita ja palveluita. Myyntiosastolla se tarkoittaa CRM-järjestelmää eri osia, kuten etsintätyökalu, että sinulla on älykäs myyntituki, osaa analysoida asiakastietoja ja luokitella sekä potentiaaliset asiakkaat että asiakkaat. Kenttämyyjälle saatavuus ja joustavuus ovat kaksi tärkeää parametria käytettäessä CRM:ää kentällä.
Nykyään markkinoilla on useita CRM-järjestelmiä. Hyvä vinkki valinnassa järjestelmä on antaa myyjien itse olla mukana ja arvioida eri järjestelmiä ja sen toiminnot. Järjestelmän valintasi riippuu siitä, mikä budjetti minulla on, mitä sinä haluat parantaa nykyistä myyntiäsi ja jos haluat esim järjestelmän tulee olla pilvipohjainen (Saas-ratkaisu) tai halutessasi heillä on järjestelmä omalla palvelimellaan. Haluatko mukauttaa pienimpiä yksityiskohtia myöten tai riittääkö se, että myynnin tukijärjestelmä on toimialakohtainen?
BusinessWithin vertailupalvelu auttaa sinua suodattamaan muun muassa palveluntarjoajat, joilla on toimintoja, kuten sähköpostikampanjat, potentiaalisten asiakkaiden hallinta tai kehittyneempiä, kuten markkinoinnin automaatio ja myyntitaulu. Käytä älysuodatintoimintoamme löytääksesi järjestelmän tai järjestelmät, jotka ovat parhaiten tavoitteidesi ja odotusten mukaan.
Pikaopas
Listattuna 12 eri järjestelmää kategoriassa CRM kenttämyyjille
Pikaopas
Mitkä myynnin tukijärjestelmät
On olemassa useita valintaperusteita, jotka sinun tulee ottaa huomioon, kun menet valitse myyntituki ja CRM-järjestelmät kenttämyyjille. BusinessWithissä suosittelemme, että menet haluamiesi toimintojen kautta ja mieti, mitä haluat saada siitä irti CRM-järjestelmä. Tässä on myös tärkeää löytää toimittaja, joka tekee sinut toteutus mahdollisimman sujuvasti ja että voit integroida palaset itse tarve. Millaista integraatiokykyä ja -mahdollisuuksia on olemassa? Tarvitsetko edistyneet toiminnot, kuten myyntitaulu tai markkinointimahdollisuus automaatio? Haluatko integroida CRM-järjestelmäsi kalenteriisi lähetettäväksi kutsuja ulos?
Helppokäyttöisyys on avainasemassa kaikentyyppisissä järjestelmissä, erityisesti niille, jotka työskentelevät kentällä. Tietoturva on myös uskomattoman tärkeää, sillä sinulla on valtavasti arvokasta ja kriittistä tietoa CRM-järjestelmässäsi. Miten nämä tiedot tallennetaan? se on hyvä kysymys kysyttäväksi toimittajalta, jota haluat ottaa vastaan.
Pilvipohjaiset CRM-järjestelmät ovat yhä yleisempiä - myös sinun kaltaisiasi pitäisi sisällyttää valintaprosessiisi. Haluatko kaiken pilveen? On esi- ja Molemmat haitat, kun kaikki on omalla palvelimella tai kaikki pilvessä. Kysymys Kysy IT-osastolta, mitä he ajattelevat ennen kuin alat miettiä valintaasi CRM.
Haluatko vielä lisää vinkkejä ja neuvoja CRM-järjestelmistä? BusinessWith vertailupalvelu auttaa sinua suodattamaan, vertailemaan ja valitsemaan CRM-järjestelmän se sopii sinulle.
Kuvaus ominaisuuksista
Alueiden hallinta
Asiakkaan allekirjoittaminen kentällä
Hallitse liidejä
Henkilökohtaiset profiilit
Talousarvioennuste
Tiedonsiirrot
Vuorovaikutuksen seuranta