Kaikki CRM- ja myyntituen järjestelmistä ja ohjelmistoista

CRM-järjestelmä ja myyntituki

CRM-järjestelmän tarkoitus on toimia myynnin tukena yritykselle. Kaikki sammuu pystyä hallitsemaan myyntiprosessia yhtä tehokkaasti kuin mahdollista. CRM-järjestelmä eli asiakassuhteiden hallintajärjestelmä auttaa sinua pitääksesi olemassa olevat asiakkaat, mutta sitä käytetään myös uusien asiakkaiden löytämiseen, seurata myyntiä ja hallita eri myyntitilejä. Kaikki hankittavaksi hallita mitä myyt, kenelle ja miten myydä entistä enemmän tuotteita ja palveluita. Myyntiosastolla se tarkoittaa CRM-järjestelmää eri osia, kuten etsintätyökalu, että sinulla on älykäs myyntituki, osaa analysoida asiakastietoja ja luokitella sekä potentiaaliset asiakkaat että asiakkaat.

Nykyään markkinoilla on useita CRM-järjestelmiä. Hyvä vinkki valinnassa järjestelmä on antaa myyjien itse olla mukana ja arvioida eri järjestelmiä ja sen toiminnot. Järjestelmän valintasi riippuu siitä, mikä budjetti minulla on, mitä sinä haluat parantaa nykyistä myyntiäsi ja jos haluat esim järjestelmän tulee olla pilvipohjainen (Saas-ratkaisu) tai halutessasi heillä on järjestelmä omalla palvelimellaan. Haluatko mukauttaa pienimpiä yksityiskohtia myöten tai riittääkö se, että myynnin tukijärjestelmä on toimialakohtainen?

BusinessWithin vertailupalvelu auttaa sinua suodattamaan muun muassa palveluntarjoajat, joilla on toimintoja, kuten sähköpostikampanjat, potentiaalisten asiakkaiden hallinta tai kehittyneempiä, kuten markkinoinnin automaatio ja myyntitaulu. Käytä älysuodatintoimintoamme löytääksesi järjestelmän tai järjestelmät, jotka ovat parhaiten tavoitteidesi ja odotusten mukaan.

Testaa järjestelmäopasta

Tee kuten 13000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Listattuna 6 eri järjestelmää kategoriassa CRM ja myyntituki

SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice CRM mahdollistaa yrityksen liiketoiminnan kasvun yhdellä alustalla. Kun kaikki yleisimmät sovellukset ovat samassa asiakastietokannassa, asiakasrajapinnan eli myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun prosessit ovat osaa samaa kokonaisratkaisua.Lisätietoja SuperOffice CRM

Luo rakennetta ja kasvua. Yli 30 vuoden ajan kiinteistö-, energia-, tukku-, kone- ja rakennusalan yritykset ovat kääntyneet puoleemme alakohtaisen CRM:n saamiseksi. Prosessi toteutetaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti skaalautuvassa järjestelmässä, joka pystyy ratkaisemaan useimmat asiat. Loput ratkaisemme käyttäjäkoulutuksella ja paikallisten asiantuntijoiden tuella. Lime CRM perustuu yksinkerta...Lisätietoja Lime CRM

Automatisoi ja digitalisoi yrityksesi. Sweetin avulla hallitset kaikkia yrityksen osia samalta alustalta päivittäisen työn yksinkertaistamiseksi. Turvallisuus on äärimmäisen tärkeää Sweet Systemsille ja asiakkaillemme. Olemme ylpeitä siitä, että meillä on ISO 27001 -sertifikaatti. Toimialakohtaiset ratkaisumme tarjoavat rajattomat mahdollisuudet. Olemme hioneet työkalujamme ja osaamistamme eri toi...Lisätietoja Sweet Systems

Lime Go on nettipohjainen CRM-järjestelmä myyjille ja myyntipäälliköille, jotka haluavat työskennellä enemmän datalähtöisesti myynnin parissa. Kaikkien pohjoismaisten yritysten integroidun tietokannan ja älykkäiden suodattimien ansiosta voit helposti löytää uusia asiakkaita. Luo satoihin kriteereihin perustuvia soittolistoja ja työskentele putkien hallinnan kanssa, jotta kauppa saadaan tehtyä nope...Lisätietoja Lime GO

Automatisoi asiakaspolkusi. Lisää kasvua APSIS Onen avulla. Käyttäjäystävällinen alusta edistyneeseen personointiin intuitiivisilla sähköposti-, verkkosivusto-, tekstiviesti- ja automaatiotyökaluilla.Lisätietoja Apsis One

Akita tarjoaa monipuolisia ja hyödyllisiä ominaisuuksia asiakkaiden menestyksen tukemiseksi. Voit seurata, miten asiakkaasi käyttävät tuotettasi käytönseurannan avulla ja seurata heidän etenemistään sisäänottovirroissa, antaen arvokasta tietoa asiakaselinkaaren keskeisistä vaiheista. Akita erottuu erityisesti laajassa integraatiovalikoimassaan. Se on yhteensopiva käytännössä kaikkien muiden SaaS-t...Lisätietoja Akita

Mitkä myynnin tukijärjestelmät

On olemassa useita valintaperusteita, jotka sinun tulee ottaa huomioon, kun menet Valitse myyntituki ja CRM-järjestelmät. BusinessWithissä suosittelemme, että menet haluamiesi toimintojen kautta ja mieti, mitä haluat saada siitä irti CRM-järjestelmä. Tässä on myös tärkeää löytää toimittaja, joka tekee sinut toteutus mahdollisimman sujuvasti ja että voit integroida palaset itse tarve. Millaista integraatiokykyä ja -mahdollisuuksia on olemassa? Tarvitsetko edistyneitä toimintoja, kuten myyntilautakunta tai mahdollisuus markkinointiin automaatio? Haluatko integroida CRM-järjestelmäsi kalenteriisi lähetettäväksi kutsuja ulos?

Helppokäyttöisyys on avainasemassa kaikentyyppisissä järjestelmissä. Tietoturva on myös uskomattoman tärkeää, sillä sinulla on valtavasti arvokasta ja kriittistä tietoa CRM-järjestelmässäsi. Miten nämä tiedot tallennetaan? se on hyvä kysymys kysyttäväksi toimittajalta, jota haluat ottaa vastaan.

Pilvipohjaiset CRM-järjestelmät ovat yhä yleisempiä - myös sinun kaltaisiasi pitäisi sisällyttää valintaprosessiisi. Haluatko kaiken pilveen? On esi- ja Molemmat haitat, kun kaikki on omalla palvelimella tai kaikki pilvessä. Kysymys Kysy IT-osastolta, mitä he ajattelevat ennen kuin alat miettiä valintaasi CRM.

Haluatko vielä lisää vinkkejä ja neuvoja CRM-järjestelmistä? BusinessWith vertailupalvelu auttaa sinua suodattamaan, vertailemaan ja valitsemaan CRM-järjestelmän se sopii sinulle.