SuperOffice CRM - kuvaus
Kenelle SuperOffice CRM sopii?
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
11-500+
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?
Testijakso
Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
Kyllä
Ei
Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
SV
DA
NO
EN
FI
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?
SE
NO
DK
FI
Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?
Arvostelut ja arviot - SuperOffice CRM
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Super käyttäjä•
Mikroyritys (1-10)•
Vahvistettu henkilö•
Tanska•
Marraskuu 2024
Mistä pidät eniten?
Olen melko tyytyväinen markkinointimoduuliin ja kykyyn saada kauniita postituksia ja ilmoittautumislomakkeita, jotka voidaan lähettää segmentoituna komiteoiden ja hankkeiden mukaan. Allekirjoittautumislomakkeet ja postituksiin liittyvä automaatio ovat varsin jäsenneltyjä. Järjestelmä tekee myös hyvää työtä kyselyjen kanssa ja esittää tulokset välittömästi kauniissa kaavioissa. Kojelauta ja hakuvaihtoehdot tarjoavat hyvät mahdollisuudet segmentoida ja analysoida kohderyhmiä/segmenttejä. Integrointi Outlookin kanssa on hyvä. Mallit ja luettelot ovat hyvin toimivia ja helposti hallittavia, joten kaikki säännöllisesti käytettävät sähköpostit ja asiakirjat ovat valmiina kaikille käyttäjille.
Mistä pidät vähiten?
Tämä ei ole haitta, mutta kuten kaikkien muidenkin järjestelmien kohdalla, sinun on mietittävä tarkkaan, miten käytät järjestelmää organisaationa, jos haluat hyödyntää toiminnallisuutta mahdollisimman paljon, mutta se vaatii jonkin verran nörttimäisyyttä. Toivon, että kehitys jatkuu vakioratkaisun eikä vain uusien moduulien osalta.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia SuperOffice CRM mielestäsi ratkaisee?
Jäsenten hallinnointi ja jäsenneuvonta, rekrytointi, segmentteihin tiedottaminen, kurssi-ilmoittautumiset, kyselyt, yleiskatsaus. Odotan innolla, mitä tekoäly tekee meille järjestelmässä tulevaisuudessa.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Kaupallinen projektipäällikkö•
Pienyritys (11-100)•
Vahvistettu henkilö•
Tanska•
Heinäkuu 2024
Mistä pidät eniten?
Ketterä järjestelmä, hyvä käyttöönotto ja tuki
Mistä pidät vähiten?
Koska kyseessä on laaja ja ketterä ratkaisu, siihen sisältyy luonnollisesti suuri määrä perustamistyötä, mutta se voidaan ostaa.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia SuperOffice CRM mielestäsi ratkaisee?
Asiakassuhteet, valitusten käsittely
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
TOIMITUSJOHTAJA•
Pienyritys (11-100)•
Vahvistettu henkilö•
Tanska•
Heinäkuu 2024
Mistä pidät eniten?
SuperOffice CRM on loistava alusta, joka on mullistanut asiakashallintamme. Sen intuitiivisen ja käyttäjäystävällisen käyttöliittymän ansiosta asiakastietojen järjestäminen ja hallinta ei ole koskaan ollut helpompaa. Yksi SuperOffice CRM:n vaikuttavimmista ominaisuuksista on sen kyky antaa meille 360 asteen yleiskuva asiakkaistamme. Näemme helposti heidän yhteystietonsa, aikaisemman viestinnän, myyntihistorian ja jopa heidän mieltymyksensä ja kiinnostuksen kohteensa. Tämän ansiosta voimme tarjota asiakkaillemme entistä henkilökohtaisempaa ja räätälöidympää palvelua. Lisäksi SuperOffice CRM on myös auttanut meitä tehostamaan myyntiprosessiamme. Voimme helposti luoda ja hallita tarjouksia, seurata liidien kehitystä ja seurata myyntitavoitteitamme. Integroitu raportointiominaisuus antaa meille myös arvokasta tietoa myyntitoiminnastamme ja auttaa meitä tekemään tietoon perustuvia päätöksiä. Myös SuperOffice CRM:n asiakastuki on tehnyt meihin vaikutuksen. Heidän tiiminsä on aina käytettävissä ja avulias, ja he ratkaisevat nopeasti kaikki mahdolliset ongelmamme. Kaiken kaikkiaan SuperOffice CRM on korvaamaton ratkaisu kaikille yrityksille, jotka haluavat parantaa asiakashallinta- ja myyntiprosessejaan. Suosittelemme sitä lämpimästi muille yrityksille, jotka haluavat nostaa asiakaspalvelunsa seuraavalle tasolle.
Mistä pidät vähiten?
Hieman vanhentunut alusta, josta puuttuu parempi integrointi muiden alustojen kanssa.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia SuperOffice CRM mielestäsi ratkaisee?
SuperOffice CRM on loistava alusta, joka on mullistanut asiakashallintamme. Sen intuitiivisen ja käyttäjäystävällisen käyttöliittymän ansiosta asiakastietojen järjestäminen ja hallinta ei ole koskaan ollut helpompaa. Yksi SuperOffice CRM:n vaikuttavimmista ominaisuuksista on sen kyky antaa meille 360 asteen yleiskuva asiakkaistamme. Näemme helposti heidän yhteystietonsa, aikaisemman viestinnän, myyntihistorian ja jopa heidän mieltymyksensä ja kiinnostuksen kohteensa. Tämän ansiosta voimme tarjota asiakkaillemme entistä henkilökohtaisempaa ja räätälöidympää palvelua. Lisäksi SuperOffice CRM on myös auttanut meitä tehostamaan myyntiprosessiamme. Voimme helposti luoda ja hallita tarjouksia, seurata liidien kehitystä ja seurata myyntitavoitteitamme. Integroitu raportointiominaisuus antaa meille myös arvokasta tietoa myyntitoiminnastamme ja auttaa meitä tekemään tietoon perustuvia päätöksiä. Myös SuperOffice CRM:n asiakastuki on tehnyt meihin vaikutuksen. Heidän tiiminsä on aina käytettävissä ja avulias, ja he ratkaisevat nopeasti kaikki mahdolliset ongelmamme. Kaiken kaikkiaan SuperOffice CRM on korvaamaton ratkaisu kaikille yrityksille, jotka haluavat parantaa asiakashallinta- ja myyntiprosessejaan. Suosittelemme sitä lämpimästi muille yrityksille, jotka haluavat nostaa asiakaspalvelunsa seuraavalle tasolle.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Työskenteletkö
tässä yrityksessä?
Lue tietojen päivittämisestä täältä
SuperOffice CRM esiintyy seuraavissa kategorioissa
SuperOffice CRM:n tuoteominaisuudet
CRM
API-integraatio
Dashboard - Myynnin yleiskatsaus
Jälleenmyyjä
Kalenterin integrointi & muistutus
Koulutus
Lead Score
Liidien luominen verkon kautta
Luo asiakirjoja ja sopimuksia
Lähetä uutiskirje CRM:stä
Muistutus
Myyntiennusteet ja -tiedot
Myyntiputken hallinta
Puhelinluettelot
Seuraa liidejä
Soita suoraan CRM:stä
Sosiaalisen median integrointi
Sähköpostikampanjat
Yhteydenotot/ehdokkaiden käsittely
CRM kenttämyyjille
Alueiden hallinta
Asiakkaan allekirjoittaminen kentällä
Asianhallinta
Hallitse liidejä
Henkilökohtaiset profiilit
Talousarvioennuste
Tiedonsiirrot
Vuorovaikutuksen seuranta
Myynnin tukijärjestelmä
Asiakirjojen ja sopimusten laatiminen
Kalenteri-integraatio ja muistutukset
Myyntiputken hallinta
Sähköpostikampanjat
Tilastot ja raportit
Yhteydenotot ja prospektien käsittely
Valitusten käsittelyjärjestelmä
API
Asiakaskeskustelut
Kertomukset ja tilastot
Seuranta reaaliajassa
Sivuni
Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?
Tee kuten 15000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.