Vertaile Suomen parasta valitustenkäsittelyjärjestelmää

Mikä valitustenhallintajärjestelmä minun pitäisi valita?

On hienoa, että haluat panostaa valitusten käsittelyn parantamiseen, mikä on yleensä yrityksen kannattavuuden kannalta suotuisa investointi. Valituksenhallintajärjestelmään sijoittaminen on viisasta, melkein riippumatta siitä, minkä tyyppistä liiketoimintaa harjoitat. Myös ne teistä, jotka eivät myy fyysisiä tuotteita, voivat hyötyä valitusten käsittelyjärjestelmästä, sillä järjestelmä voi tukea prosessia myös palveluyrityksille. Muista aina aloittaa tietystä yrityksestäsi ja tarpeistasi valitessasi järjestelmääsi yrityksellesi. Pitäisikö järjestelmän olla pilvipohjainen? Kuinka moni yrityksessä käyttää sitä? Vertaa vaihtoehtoja huolellisesti ja harkitse vapaasti, kuinka tärkeää se on sinulle esimerkiksi tuella ja helppokäyttöisyydellä.

Miksi minun pitäisi investoida valitusten käsittelyjärjestelmään?

Valitusten käsittely vie usein aikaa. Prosessien optimointi ja virtaviivaistaminen on tärkeää, mitä valitustenhallintajärjestelmä tekee. Se auttaa sinua tunnistamaan puutteet ja siten osaltaan alentaa kustannuksia. Lisäksi reklamaatiojärjestelmä tukee koko ketjua, etkä koskaan menetä palautetta valituksen valinneille asiakkaille. Se on tärkeää: Hyvin käsitelty valitus voi muuttaa tyytymättömän asiakkaan tyytyväiseksi. Pitkällä aikavälillä valitusjärjestelmä voi siis luoda mahdollisuuksia uudelle liiketoiminnalle ja parantaa kannattavuutta.

Me BusinessWithissä olemme kehittäneet vertailupalvelun, josta näet, mikä valitustenkäsittelyjärjestelmä sopii sinulle parhaiten. Onnea järjestelmän valinnassa - älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Milloin tarvitsemme valitusten käsittelyjärjestelmää?

Listattuna 2 eri järjestelmää kategoriassa Valitusten käsittelyjärjestelmä

Verkkopohjainen tapaustenhallintajärjestelmä, jossa voit hallita tapausta suoraan matkapuhelimellasi tai helposti hakea raportteja. Useiden suurten yritysten käyttämä ja konfiguroitavissa erilaisiin tarpeisiin.Lisätietoja CANEA Workflow

LiveAgent käyttää ohjelmistoa, jonka päätoiminto on automaattinen valinta. Automatisoimalla puhelut yrityksesi säästää sekä aikaa että voit helposti lisätä puhelun nopeutta ja tuottavuutta. Ohjelmisto on helposti yhdistettävissä yrityksesi CRM-järjestelmään ja yhteystietoluetteloon. Alusta sisältää myös mahdollisen asiakasvalituksen käsittelyjärjestelmän sekä yleisen asiakaspalvelun.Lisätietoja LiveAgent

Pikaopas

Milloin tarvitsemme valitusten käsittelyjärjestelmää?

Yrittäjät haluaisivat olla ilman valituksia, mutta valitettavasti kuluttajilla on oikeus valittaa sekä tavaroista että palveluista. Asiakas voi ilmoittaa virheistä sekä puutteista ja viivästyksistä. Valitusten käsittelyjärjestelmä tehostaa prosesseja ja auttaa siten vähentämään valituksen yhteydessä syntyviä taloudellisia menetyksiä.

Tuotteesta voidaan tehdä reklamaatio, jos se on viallinen, toimintahäiriöinen tai rikki. Sitä voidaan myös mainostaa, jos se ei vastaa asiakkaan saamia tietoja tai jos niitä ei ole mukautettu siihen tarkoitukseen, jota varten niitä markkinoitiin.
Palveluita voidaan mainostaa kuluttajapalvelulaissa määritellyillä perusteilla, jotka koskevat esimerkiksi varastointi- tai korjaustyötä pari vaihtoehtoa mainitakseni.
För er som ska investera i ett reklamationshanteringssystem gäller det att hitta rätt system för just er verksamhet. Vi på BusinessWith hjälper er att jämföra och hitta det bästa systemet för just er.

Kuvaus ominaisuuksista

API

API:a käytetään yhteisenä rajapintana, jonka avulla järjestelmät voidaan yhdistää ja jonka avulla ne voivat toimia yhdessä tehokkaan tietovirran luomiseksi.

Asiakaskeskustelut

Pidä jatkuvasti yhteyttä asiakkaaseen parhaan asiakaspalvelukokemuksen luomiseksi ja virheiden vähentämiseksi prosessissa.

Digitaaliset mallit

Hyödyllinen saadakseen selville tärkeitä tietoja reklamaatiosta, jotta sitä voidaan jatkaa.

Kertomukset ja tilastot

Luo raportteja, jotka perustuvat tärkeisiin ja organisaatiolle hyödyllisiin tietoihin, ja kerää tärkeimmät tilastot yhteen paikkaan.

Seuranta reaaliajassa

Hanki päivityksiä siitä, missä toimitusketjun reklamaatio sijaitsee, jotta voit vähentää mahdollisten väärinkäsitysten riskiä omistajuudesta ja kadonneista esineistä.

Sivuni

Anna asiakkaille pääsy omiin profiileihinsa, joissa he näkevät tilauksensa tilan. Toiminto mahdollistaa myös oppaiden julkaisemisen asiakkaalle siitä, miten reklamaation kanssa tulee edetä.

Triggerit

Saat automaattisia ilmoituksia tietyistä tapahtumista, jotta voit pitää silmällä tärkeimpiä tapahtumia palautusten hallinnan kannalta.

Vastuualueiden jako

Jaa vastuuta valitusprosessissa sisäisten väärinkäsitysten välttämiseksi ja sujuvan palvelun luomiseksi.