Mikä valitustenhallintajärjestelmä minun pitäisi valita?
On hienoa, että haluat panostaa valitusten käsittelyn parantamiseen, mikä on yleensä yrityksen kannattavuuden kannalta suotuisa investointi. Valituksenhallintajärjestelmään sijoittaminen on viisasta, melkein riippumatta siitä, minkä tyyppistä liiketoimintaa harjoitat. Myös ne teistä, jotka eivät myy fyysisiä tuotteita, voivat hyötyä valitusten käsittelyjärjestelmästä, sillä järjestelmä voi tukea prosessia myös palveluyrityksille. Muista aina aloittaa tietystä yrityksestäsi ja tarpeistasi valitessasi järjestelmääsi yrityksellesi. Pitäisikö järjestelmän olla pilvipohjainen? Kuinka moni yrityksessä käyttää sitä? Vertaa vaihtoehtoja huolellisesti ja harkitse vapaasti, kuinka tärkeää se on sinulle esimerkiksi tuella ja helppokäyttöisyydellä.
Miksi minun pitäisi investoida valitusten käsittelyjärjestelmään?
Valitusten käsittely vie usein aikaa. Prosessien optimointi ja virtaviivaistaminen on tärkeää, mitä valitustenhallintajärjestelmä tekee. Se auttaa sinua tunnistamaan puutteet ja siten osaltaan alentaa kustannuksia. Lisäksi reklamaatiojärjestelmä tukee koko ketjua, etkä koskaan menetä palautetta valituksen valinneille asiakkaille. Se on tärkeää: Hyvin käsitelty valitus voi muuttaa tyytymättömän asiakkaan tyytyväiseksi. Pitkällä aikavälillä valitusjärjestelmä voi siis luoda mahdollisuuksia uudelle liiketoiminnalle ja parantaa kannattavuutta.
Me BusinessWithissä olemme kehittäneet vertailupalvelun, josta näet, mikä valitustenkäsittelyjärjestelmä sopii sinulle parhaiten. Onnea järjestelmän valinnassa - älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Pikaopas
Aiheeseen liittyvät luokat Valitusten käsittelyjärjestelmä
PIM-järjestelmäCMSDigital asset management-järjestelmäKotisivutMaksuratkaisutValitusten käsittelyjärjestelmäVerkkokauppaVerkkokauppaWebhotelliListattuna 2 eri järjestelmää kategoriassa Valitusten käsittelyjärjestelmä
Verkkopohjainen tapaustenhallintajärjestelmä, jossa voit hallita tapausta suoraan matkapuhelimellasi tai helposti hakea raportteja. Useiden suurten yritysten käyttämä ja konfiguroitavissa erilaisiin tarpeisiin.Lisätietoja CANEA Workflow
LiveAgent käyttää ohjelmistoa, jonka päätoiminto on automaattinen valinta. Automatisoimalla puhelut yrityksesi säästää sekä aikaa että voit helposti lisätä puhelun nopeutta ja tuottavuutta. Ohjelmisto on helposti yhdistettävissä yrityksesi CRM-järjestelmään ja yhteystietoluetteloon. Alusta sisältää myös mahdollisen asiakasvalituksen käsittelyjärjestelmän sekä yleisen asiakaspalvelun.Lisätietoja LiveAgent
Pikaopas
Milloin tarvitsemme valitusten käsittelyjärjestelmää?
Yrittäjät haluaisivat olla ilman valituksia, mutta valitettavasti kuluttajilla on oikeus valittaa sekä tavaroista että palveluista. Asiakas voi ilmoittaa virheistä sekä puutteista ja viivästyksistä. Valitusten käsittelyjärjestelmä tehostaa prosesseja ja auttaa siten vähentämään valituksen yhteydessä syntyviä taloudellisia menetyksiä.
Tuotteesta voidaan tehdä reklamaatio, jos se on viallinen, toimintahäiriöinen tai rikki. Sitä voidaan myös mainostaa, jos se ei vastaa asiakkaan saamia tietoja tai jos niitä ei ole mukautettu siihen tarkoitukseen, jota varten niitä markkinoitiin.
Palveluita voidaan mainostaa kuluttajapalvelulaissa määritellyillä perusteilla, jotka koskevat esimerkiksi varastointi- tai korjaustyötä pari vaihtoehtoa mainitakseni.
För er som ska investera i ett reklamationshanteringssystem gäller det att hitta rätt system för just er verksamhet. Vi på BusinessWith hjälper er att jämföra och hitta det bästa systemet för just er.
Kuvaus ominaisuuksista
API
Asiakaskeskustelut
Digitaaliset mallit
Kertomukset ja tilastot
Seuranta reaaliajassa
Sivuni
Triggerit
Vastuualueiden jako