Minkä asianhallintajärjestelmän tarvitset?
Sinulla on tapauksen tai dokumentin hallintajärjestelmä, joka systematisoi ja auttaa yritystäsi tai organisaatiotasi pitämään kirjaa kaikesta kysymyksistä virheraportit säästävät molempien hallintaan kuluvaa aikaa samaan aikaan kuin sinä eliminoi kaiken putoamisen istuinten väliin. Mutta - Asianhallinnan viidakko on suuri ja täynnä hienouksia ja sudenkuoppia. Meillä BusinessWithillä voit vertailla isojen tapaustenhallintajärjestelmiä yrityksille ja pienille yrityksille ja eri toimialoille.
Löydät parhaan tapauksenhallintajärjestelmän yrityksellesi tutkimalla ensin järjestelmien tarvetta. Miten käsittelet tapauksia tänään? Mikä pitäisi käsitellä tapauksia ja kuinka hyvin virtaus voidaan automatisoida tai integroida onko sinulla muita järjestelmiä? Voi myös olla, että sinulla on oltava järjestelmä, joka on kyettävä käsittelemään eri kanavista tulevat tapaukset, kuten kännykkä? Kartoita tarpeitasi ja mitä toimintoja tarvitset, niin se on edelleen olemassa helpompaa Valitse tapaustenhallintajärjestelmä ja arvioi, mikä tapausjärjestelmä sopii paras, täällä BusinessWithissä.
Mitä ja kuinka monta tapauksenhallintajärjestelmää on markkinoilla?
Oikean työkalun löytäminen tapausten hallintaan Suomen markkinoilta voi olla monimutkaisia, koska valittavana on monia toimijoita. Olemme listanneet yllä 26 erilaista järjestelmäratkaisua täällä Businesswithissa ostomatkan yksinkertaistamiseksi suomalaiset ja pohjoismaisia yrityksiä. Digitaalinen tapaustenhallinta on samanlaista kuin monet yrityksillä on tarve ja siksi erittäin suosittu järjestelmäluokka, jossa monet vertailuja tehdään. Toivomme, että vierailusi tarjoaa sinulle arvokasta tietoa.
Testaa järjestelmäopasta
Tee kuten 13000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.
Järjestelmäopas
Pikaopas
Aiheeseen liittyvät luokat Asianhallintajärjestelmä
AsiakaspalvelujärjestelmäAsianhallintajärjestelmäHelpdesk systemListattuna 12 eri järjestelmää kategoriassa Asianhallintajärjestelmä
Hallitse kaikkia tärkeitä tietoja yhdestä paikasta. Älykäs prosessimoottori toiminnallisiin työnkulkuihin. Asiakirjojen, poikkeamien ja sopimusten hallinta samalla logiikalla. Välitä tiedot ja työskentele automaattisesti oikeille ihmisille organisaatiossasi. Helppo integrointi. Alhaiset hallintokustannukset ja helppo tehdä muutoksia.Lisätietoja Centuri
SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice Service auttaa sinua seuraamaan ja vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin tehokkaasti riippumatta siitä, onko tiedustelu puhelimitse, sähköpostitse, chatissa, verkkolomakkeilla tai sosiaalisessa mediassa. Automaattiset tiedustelut oikealle kategorialle, oikealle työn...Lisätietoja SuperOffice Service
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto on avain yritysten parempaan asiakaspalveluun. Yhdistämällä helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden alan kokemuksen, ohjelmistomme auttaa organisaatioita hallitsemaan tapahtumia, luomaan tehokkaita työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Asiakkaamme voivat hyödyntää itsepalveluportaalin tarjoamaa itsenäistä toimintaa. Yli 4 500 organisaatiota...Lisätietoja Topdesk
Luo rakennetta ja kasvua. Yli 30 vuoden ajan kiinteistö-, energia-, tukku-, kone- ja rakennusalan yritykset ovat kääntyneet puoleemme alakohtaisen CRM:n saamiseksi. Prosessi toteutetaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti skaalautuvassa järjestelmässä, joka pystyy ratkaisemaan useimmat asiat. Loput ratkaisemme käyttäjäkoulutuksella ja paikallisten asiantuntijoiden tuella. Lime CRM perustuu yksinkerta...Lisätietoja Lime CRM
Automatisoi ja digitalisoi yrityksesi. Sweetin avulla hallitset kaikkia yrityksen osia samalta alustalta päivittäisen työn yksinkertaistamiseksi. Turvallisuus on äärimmäisen tärkeää Sweet Systemsille ja asiakkaillemme. Olemme ylpeitä siitä, että meillä on ISO 27001 -sertifikaatti. Toimialakohtaiset ratkaisumme tarjoavat rajattomat mahdollisuudet. Olemme hioneet työkalujamme ja osaamistamme eri toi...Lisätietoja Sweet Systems
Luo luovia ratkaisuja, jotka samanaikaisesti virtaviivaistavat organisaatiota Flowfactoryn low-code alustalla. Tämä pilvipohjainen työkalu on suunniteltu nykyaikaisella matalakoodaustekniikalla, jonka avulla on helppo reagoida äkillisiin muutoksiin, jotka lisäävät järjestelmän vaihtotarvetta. Järjestelmän monimutkaisuuden rajoja laajentaa myös mahdollisuus käyttää manuaalista koodausta ja siten aj...Lisätietoja Flowfactory
Salesforce CRM on johtava pilvipohjainen ratkaisu, joka tarjoaa laajan räätälöinnin myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun kaikenkokoisille yrityksille. Se tarjoaa tehokkaita työkaluja liidien hallintaan, myynnin ennustamiseen ja integroituu laajaan valikoimaan kolmannen osapuolen sovelluksia Salesforce AppExchangen kautta. Alusta on suunniteltu keskittämään asiakasvuorovaikutusta, virtaviiv...Lisätietoja Salesforce
SugarCRM:n avulla markkinointi-, myynti- ja asiakaspalvelutiimit saavat vihdoin selkeän kuvan jokaisesta yksittäisestä asiakkaasta, mikä auttaa yrityksiä saavuttamaan uudet suorituskyvyn ja ennusteiden tasot. Tuhannet yritykset yli 120 maassa käyttävät Sugaria teräväpiirto-asiakaskokemuksen tarjoamiseen antamalla alustan tehdä työn. Sugarin pääkonttori on Piilaaksossa, ja sitä tukee Accel-KKR. Lis...Lisätietoja SugarCRM
Freshdesk on pienille ja keskisuurille yrityksille tarkoitettu asianhallintajärjestelmä. Painopiste on help deskissä ja asiakaspalvelussa. Asianhallintajärjestelmä sisältää monia erilaisia toimintoja.Lisätietoja Freshdesk
Verkkopohjainen tapaustenhallintajärjestelmä, jossa voit hallita tapausta suoraan matkapuhelimellasi tai helposti hakea raportteja. Useiden suurten yritysten käyttämä ja konfiguroitavissa erilaisiin tarpeisiin.Lisätietoja CANEA Workflow
Asian-, asiakirjan- ja arkistoinnin hallinta. Älykäs alusta julkisen sektorin asiakirjanhallintaan ja digitalisointiin. Hyödynnä ratkaisumme sisäänrakennettu älykkyys organisaatiosi ydinprosessien tukena.Lisätietoja Public 360°
Asiakaspalvelujärjestelmä, joka automatisoi asiakastapausten käsittelyn. Sopii niin pienille kuin isommillekin yrityksille ja tarjoaa toimintoja, kuten chatbotin, monikanavaisen ja kojelaudat.Lisätietoja ServiceNow
Pikaopas
Oikean tapauksenhallintajärjestelmän valinta
Asianhallintajärjestelmä tai asiakirjanhallintajärjestelmä voi olla juuri oikea yhdelle yritykselle tai organisaatiolle, mutta ei ollenkaan sovellu toiselle. Jotta Tietäen, millaista järjestelmää yrityksesi tarvitsee, on hyvä käydä läpi ja kysy itseltäsi ja yritykseltä useita kysymyksiä. Ensisijaisesti tarvitsevat järjestelmän tarvitsevien kertomaan, mikä on tärkeintä niitä. Hyvä järjestelmä auttaa sinua hallinnoimaan ja helpottaa sitä jotta näytät palveluhaluiselta, sillä mitään ei unohdeta. Tarkista olemassa olevat prosessit ja yhdistä niiden ketju mukana tapauksessa. Oikea tapaustenhallintajärjestelmä tekee siitä helppoa seuraavan henkilön kanssa, jonka kanssa asioissa käsitellään, ja yleiskuvan saaminen on helppoa. Kuinka suuri on tarve rakentaa useilla toiminnoilla ja tarvitsetko liitetäänkö muut järjestelmät tapausjärjestelmään? Tapaukset on tiedettävä kytketty myös? Pitäisikö asiakkaan voida kirjautua sisään seuratakseen kysymystään? Ja Miten haluat itse seurata jokaista tapausta?
Kartoita mahdolliset ongelmat, joita tällä hetkellä on ja mitä on tärkeintä ratkaista, ja älä unohda kouluttaa henkilökuntaa kunnolla, kun löysin sinulle oikean järjestelmän. Asianhallintajärjestelmän on tarjottava tukea ja käsittely on yksinkertaisempaa, nopeampaa ja sen pitäisi automatisoida virrat - samaan aikaan että asiakkaasi kokevat, että kanssasi on helppo kommunikoida. Tervetuloa vertailemaan tapauksenhallintajärjestelmiä BusinessWith-oppaassa.
Tapaustenhallintajärjestelmät eri toimialoille
Riippuen toimialasta, jolla työskentelet, tarve tapaustenhallintajärjestelmät tai dokumenttien hallinta näyttävät hyvin erilaisilta. Jotkut teollisuudenalat tai yritykset saattavat tarvita paljon järjestelmätarpeita toimia eri tavalla saapuvan tapauksen tyypin tai sen mukaan järjestelmä on herkkä ja toimii riippumatta siitä, millä laitteella työskentelet.
Nykyään monia järjestelmiä voidaan mukauttaa tiettyjen järjestelmien perusteella, ja ne ovat mukana etu yhdistää muita asiakkuudenhallintajärjestelmiä, rahoitusjärjestelmiä tai liiketoimintajärjestelmiä lajikkeita. On olemassa järjestelmiä, joita voidaan käyttää offline-tilassa niille, jotka ei aina ole hyvä kattavuus ja joilla on oltava pääsy milloin tahansa ja missä tahansa. Mahdollisuudet ovat rajattomat.
Esimerkiksi kiinteistöalalla tarvitaan usein järjestelmää, joka pystyy hallinnoida kaikkea vuokrapelastajista ja vikailmoituksista kykyyn hallita asiakirjoja ja tärkeitä sopimuksia. Tässä saattaa olla tarvetta järjestelmään, joka voi lähettää ilmoituksia tapauksesta ja järjestelmä, joka kertoo, kun aikaraja ylittyy. Sen pitää myös olla liitettynä rahoitusjärjestelmään, jotta laskutus voi tapahtua. Tässä se on erittäin tärkeää kiinteistöyhtiölle, että järjestelmä todella täyttää vaatimukset. Kaikkien asiakirjojen hallinta on aivan liian aikaa vievää ja digitaalinen järjestelmä tarjoaa parempaa palvelua, laatua ja helpottaa seurantaa huomattavasti. Lisäksi se säästää rahaa ja vähentää henkilökohtaista riippuvuutta, koska prosessit hoitavat itsensä itse, kun mitään ei putoa halkeamien läpi. Parempi liiketoimintahyöty, yksinkertaisesti.
Tapaushallinnan tehtävien kuvaus
360 näkymä (reaaliaikainen näkymä)
Alatapausten delegointi ja palaute
Chat-tuki
Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu
Itsepalveluportaali
SLA ja eskalointi
Tapaus- ja vastausmallit
Tietokanta